Şu an paramedik okuyorum. ikinci yılımda ebeliğe geçiş yapmak istiyorum da kararsız kaldım yapsam mı yapmasam mı?

ebelik mi paramedik mii?
Şu an paramedik okuyorum. ikinci yılımda ebeliğe geçiş yapmak istiyorum da kararsız kaldım yapsam mı yapmasam mı?
Cevapla