Bu sene 2 yıllık paramedik düşünüyorum. okuduktan sonra 4 yıl ebelik okumayı planlıyorum. Toplam 6 yıl oluyor. Sizce mantıklı mı?

Ebelik ve paramedik hakkında bilgi sahibi olan insanlar, calısan insanlar, tanıdıkları olanlar yazarsa ve beni bilgilendirirlerse çok memnun olurum :)
Bu sene 2 yıllık paramedik düşünüyorum. okuduktan sonra 4 yıl ebelik okumayı planlıyorum. Toplam 6 yıl oluyor. Sizce mantıklı mı?
Cevapla