benim özel hayatım olamazdı zaten kendime saygım sosyal hayatım olamazdı
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Nisanlimda acikcasi 26 yasina kadar calismamis biriydi ama bu ozel sektorde calismam diye diretiyordu kendi işlerinde calisirmiş anca. 8-5 asla calismazmis baskasinin emrinde olmak istememizmis. Nerde bos is var onlarla ugrasirdi. Tam. akillandi belediyeye girdi dedik deprem oldu is yeri yikildi 28 gun calismis oldu
geçmiş olsun açıkçası benim nişanlım hiç olmayacak sadece 3 ay çalıştım geçen sene havaalanında temizlik sonra devam etmedim zaten lise 1 terkim karın tokluğuna yaşıyoruz
Ee abicim calis bu hayatda hic mi vasfin yok kiz olsan anlarimda bir nevi. Erkek dedigin calismak zorunda ailen mi beslicek bu durum cok uzucu bir durum nisanlimi 1 yildir ikna etmekle ugrastim calis calis
Calismak kotu birsey degil
Çalışıp napıcam sanki evlenecek miyim hiç bir hayalim yok beni mutlu edecek bir şey yok dünyada bu karakter kişilik ile alakalı çalışıp napıcam ameli gibi kendimi sevmedikden sonra sorumluluk almaya karakterin yetmedikden sonra kızı erkeği yok bunun karakter depresyon düştüğün yaşam şartları yüzünden.. ölene kadar beslesinler ben hayattan elimi ayağımı çektim birey hissetmiyorum çalışmak kötü bir şeyle alakası yok ben birey hissetmiyorum kendimi sorumluluk alamıyorum anlasana kendimi sevmiyorum yeterli değilim hiç bir şey de
Abicim sen once aklini duzelt mxmsmsms evlenmek icin calisilmaz bu bir ikincisi kendin icin diyorum bak senin gelecegin icin. Şu an sana ailen bakiyordur dogrusu besliyordur ailenin parasini yiyorsundur ailen ölünce sen napcaksin sana kim bakicak cmzmdkdmdkkdkskssks bu yonden dusunmen lazim kalkmis grlmis evlilik cart curt diyorsun
ne var ki hayatta başka.. geleceğe bak hahaha.. aile ölünceye kadar ben çokdan ölürüm dert etmiyorum benden önce ölselerde mecbur o zaman gireriz şimdi ihtiyaç yok... mastürbasyon ve bilgisayar bağımlısıyız herhalde hayat cinsellikden başka ne var kafasındayız haliyle
Aynen kanka ölürsun ahahahha acidim sana bu son mesajina ölümun mu belli hayirdir. Ayrica mecbur o zaman gireriz demek ne bicim cahilce bi cumle seni o yaslarda kim ise alsin mecbur kalsan bile almaz yasin geciyor haberin yok senin gibi insana vaktimi bile harcayamam beyin farkli çalışıyor hade bay. Ileride mecbur girersin ncndndndnd girmezsen de artik yoldan gecenden istersin para
Sendeki bu ego keşke azcık da bende olsa insan sandım seni pardon... yaşadıklarımı bilmiyorsun aynısı 11 yıldır yaşamadın bari böyle konuşma seninde kötü alışkanlıkların olsun vazgeçemediğin konforun eminim sende böyle düşünürdün ben düzelmicem demiyorum plan kurdum düzelmek için ama alışkanlıklarımı bağımlılıklarımı yenemiyorum anlamıyor musun göz açınca zaten 11 yıl geçmiş bile...
Sen aç ta şeyine acı
Benimle böyle konuşma ben düzelme planı kurdum
Gercekler bunlar kanka. Bende boyle depresif bir haldeydim. Zaman bakmissin 5yil geçmiş duzelince duzelinir isine gelmiyor sadrce cunku benimdr isime gelmiyordu cmzkdkkdkdk nisanlimin da isine gelmiyordu onada agir konustim duzeldi. Kisacasi agir konusunca akillancaksiniz. Snaa ne desek boş o yuzden saygisizlik yapma sana sabahtan beti destek veriyorum yok diyorsun eee o zaman napim daha. Ve ben gerçekleri konustum. Ileride calisirim diye dusunme olmuyor o isler alismayan insan da calisamiyor zatrn
Kirdiysam kusura bakma ama boyle insanlardan nefret ediyorum. Calisamam yapamam ben boyleyim diyen tiplerden.
Sende kusura bakma yaşadıklarımı 1 gün yaşasan sen de bana hak verirdin kötü biri zannettiğim için sende kusura bakma.. benim 11 yıl oldu sırf konforum bozulmasın mastürbasyon bilgisayar rahatım bozulmasın yemek içmek diye bahane olarakda gelişmemeyi gördüm kendime ben gelişemem arkadaşım olamaz sevemem sevilemem çalışamam insan içine çıkamam felan... ben düzelmicem demiyorum 16 marttan sonra inş başlıcam bir şeylere arsalar var onu satıcam 100 bin liraya dişleri yaptırıp müteatin bulacağı işe gireceğim ama işte 11 yıllık alışkanlıklarım izin vermiyor boş ver giden gitmiş diyor ye iç keyfine bak dünyanın derdi seni mi gerdi sen sorumluluk alamazsın ki diyor içim normal biri gibi yaşayamazsın diyor beynim.. geçen sene havaalanında 3,5 ay çalıştım kendileri çıkardı küçülmeye gittiler bende zorlamadım
yo sen haklısın iyi yapıyorsun ama ben birinden özellikden azar işitmeye gelemiyorum lütfen sende hak ver yaşadıklarım normal şeylerimi sende yerimde olsan senin de bu duyguların olmayacağı ne malum ben birey olmakdan korktum hayata açılmakdan sosyalleşmekden kaçtım hepsi bu adam bak bana işte bulacak müteahit
ben depresyondayım
Bak acik konuşayım senin isine gelmiyor birsey yapmak. Bahane uretme kalk calis saydiklarin bahane ya sadece yorulmak istemiyorsun aman diyorsun sorumlulhk almak istemiyorsun
bahane değil gerçekden çalışmak para kazanmak çok para biriktirmek arkadaşın sevdiğin olması gezmen kendini eve kapatmamak özgüvenin instagramın olması felan o hayat beni bağlamıyor sanki içinde karakterim karşılayamaz öyle yaşayamaz gibi geliyor.. sorun şu benim hiç hayalim amacım hayalim yok olsa böyle mi olurdu
Hahshsuha benimdr amacim yok ama ilerisi icin para biriktiriyorum kendim icin? Ayrica instagram sevdigij olmasi vs vs iyicr sacmaladin ya sana onlari mi yap diyoruz iffff psikologa git lütfen
ozguvenin olmasi o hayat benu baglamiyor ne sacma cunle her insanin zTen ozguveni mecbur olmali ayhh
11 senedir hiç bir şey yaşamadım normal değil mi böyle düşünmem ve mastürbasyon bilgisayar bağımlısı oldum işte parayı ne için biriktircem ilerisi için diyorum bende aynı annemden abimden aldığım gibi paraları orada burada yemek için mi hepsi bu mu yani hayal beklenti sende bunu anla ayrıca içimde yaşanmamışlıkların acısı var dünya bu halde bir haldeyken ben onları yap diyorum kendime azcık değiş içinde kalmasın.. psikolog da parayla hangi enayi verir sean seans para daha önce 1 seans gittim yarıda bıraktım psikolog özgüven patlaması mı verecek sanki.. dedim ya ben lise de okurken bıraktım hayatı artık hayat beni bağlamaz oldu hiç bir şeyin önemi kalmadı herkes gibi normal biri olmak konforum alışkanlıklarım kendimi dış görünüş olarak beğenmemem kendimi işi fakirliği herşeyi küçümsemem
Her insan zaten özgüveni mecbur olmalı diyorsunda ben 2012 de bıraktım herşeyi
Daha fazla konusmucam cunku seni okufukca icim karariyor beni de negatif yapicaksin negatif insanlari sevmiyorum. Ayrica takmissin bi masturboaasyon yok bilmem ne of tamam sen bilirsin hakkinda hayirlisi hadi eyvallah
hayır lütfen birileriyle konuşmak iyi geliyor özür dilerim yani benim hissettiklerim bunlar içinin kararması normal çünkü benim yaşadıklarımı 1 gün yaşasan zaten kendimi nasıl bir hayata hapis ettim çıldırırsın pozitif şeylerden konuşalım düzelmem konusunda küs ayrılmayalım ne olur ben daha kötü oluyorum birileriyle bozuştuğumda daha kötü oluyorum 16 marttan sonra başlıyorum değişime
olumlu şeylerden konuşalım o zaman
Ya ben birsey konusmak istemiyorum ben zTen bunalimdayim kendimi pozitife cekmeye calistikca butun insanlar negatif enerjiyle beni dibe cekiyor. Buna sende dahil. Istemiyorum kendimi dusunuyorum
Pozitif insanın ne işi var bu sitede bu site anca negatiflerin hayatı kötü olanların takılma girdiği site hayatı güzel olanlar dışarda keyif yapıyor.. ben isteyerek ve bilerek yapmıyorum akıllım.. Evet anlıyorumda sorunu olmayan insanın burada ne işi var..
Of ne alaka
Relaks ol sende insanlar seninle niye uğraşsın dibe çeksin herkesin bi derdi var bende sordum konuşmak istedim hepsi bu ben sorununu anladım zaten bende kötüyüm
Yav ben cevremden bahsettim. Ve ustelik sizin givi negatifkerle konustukca banada geciyor negatiflik zTen kendimu zor tutuyorum bozamicam moralimi yazma dahabfazla
ay g. tüm
Ahahaha agla ve evinde beslenmeye devam ke
Hayır ağlamıcam 16 Mart da başlıyorum düzelmeye çalışmaya çünkü 11 yıl sıkıldım oldu mu
Niye 16 knk cmzkkzkxkx tarih ne alaka baslicak olan yarin baslar
Şimdi Şöyle rahmetli peder bana engelli kimliği çıkarttı aylık alabilmek için ben hayattan yaşamayı kesince dede baba öldü dededen arsa arazi hisse çıktı ailemde herkes sattı bir ben satamadım engelli kısıtlaması engel oluyor 16 Mart perşembe 2 hafta sonra mahkeme var o zaman kalkacak rahat rahat satabileceğim arsayı kendim karar veremiyordum satacağım 100 bin liraya dökülen dişlerimi yaptırıp zayıflayıp , Müteahittin bulacağı işe gireceğim işte o zaman değişim olacak
plan kurdum
Of ne dion
Yaşadıklarımı söylüyorum sen olaylara tabi çok fransızsın engelli kimliği çıkarttık onu kaldırmak lazım mahkemesi var diyorum
Çalışmadın sosyal hayatında yok peki tam olarak bunca yıl ne yaptın çok özel değilse
11 yıldır 2012 yılından beri odamda bilgisayar oynuyorum mastürbasyon yapıyorum yiyorum içiyorum evde yatıyorum internet var herşeyi izle ötesi yok işte ben hayatı kaçırdım zaten 2012 de kaldım 27 yaşındayım lise 1 terkim üniversite görmedim askere gitmedim ne arkadaşım ne lise anılarım ne sevgililerim ne de askerlik anım ne de sosyalliğim oldu ne istanbulu gördüm ne kız elini tuttum ne meslek sahibi oldum ne çok para kazandım ne yurt dışı gördüm ne evlendim ne çocuk sahibi oldum ne bir şey yaşadım
orada mısın
Gördüm evet kısaca sen yaşamamışsın baya kötü olmaz yazık etmişsin onca seneye
hiç bir şey yaşamadım evet inan bana düştüğüm hayat tarzı karakterim bunu gerektiriyordu sende düşsen sende olabilirdin.. 11 yıl oldu ne yapabilirimdim ki herhaalde mühendis doktor futbolcu olup çok para kazanıp evliliği çocuk sahibi olmayı düşenecek değildim ya
Tamamda çalışmıyorsunda nasıl yaşıyorsun ailenle mi
Benim geçimim ne olacak anca yemek parası evet ailemle baba öldü anne abi ile... çalışmıyorum ki çünkü sosyalleşmekden korkuyorum sorumluluk almakdan zaten arkadaşım bir şeyim yok hepsi özgüvensizlikden karakterden depresyondan hastalık bu
Baba parası ve gamsız bir hayat diye yorumladım bence doğru değil
Depresyon özgüvensiz bir ezik de olabilir babam rahmetli oldu ve fakirdi zaten
Bu şekilde nereye kadar ama? kendin için bir şey yapmalısın geçmişe çok takılı kalıyorsun ama bu şekilde de geleceğini mahvediyorsun
Hangi gelecek Valla 11 yıldır sürdürüyorum 2012 yılından beri 16 yaşında başladım yaşım 27 oldu 11 yıl geçti hala konfordayım bir sürü eksiklerim var lise terkim üniv görmedim arkadaşım yok boyum kısa şişmanım dişim yok en önemlisi sorumluluk alamam birey olamam karakterim kaldırmıyor işte çalışmaya sevgiliye arkadaşa gezmeye ömür boyu sürdürmeyi düşünüyorum yani ölene kadar yapcak bir şey yok gibi ben hayatı yaşamaya değil izlemeye gelmişim milleti
Bu şekilde düşünerek kendini ezikleme neden daha iyisi olmak varken böyle olasın kimse böyle yaşamayı haketmez ama bir şeyleri kazanmak için kendinden ödün vermen gerekir bu şekilde kendini aşağılık kompleksine sokmak bu zamana kadar ne işine yaradı bence dene ne kaybedersin tut hayatın bir ucundan
16 yaşında 2012 yılında her şey yolundaydı taki lisede okurken dersleri işlemleri yapamadığım sınıfta kalacağımı anlayıp bırakıp eve kapanıp rahmetli babamın sorumluluk vermemesine kadar.. ondan sonra bilgisayar mastürbasyon bağımlısı olduk birey olmadık hiç dışarı çıkmadık arkadaş sevgili hiç olmadı en önemlisi çalışmıyorum kendime bakmadım yıllarca boyum kısa dişim yok saçım tipim sesim yok sorumluluk alamam sosyalleşemem sevgili yapamam evlenemem çoğalamam gelişemem para biriktiremem gelecek düşünmüyorum maalesef daha iyisi olmak varken diyorsunda boyumu 2 metre mi yapacağım ben dünyanın en ezik insanım.. Hayatın bir ucundan tut dediğin asgari ücretli basit bir işe girmek olur ancak öteye yine gitmez ki
Bu dediklerin hep yüzeysel dış görünüş valla sokakta o kadar bakilmayacak tipli insanlar görüyorum ama onlarda ki ego kimsede yok az özgüvenli ol hiç yoktan bir işe girip deneyim kazan evde oturunca insan düşüne düşüne hasta olur bir sürü kişi asgari ücret maaş alıyor en azından dene hiç olmazsa kendini geliştirmek için bir şeyler yap para biriktir dişini beğenmiyorsan yaptırırsın bir amacın olsun küçük olsa bile büyük bir adım olur senin için.
hiç bir beklentim yok ki olsa hiç hayalim beklentim amacım hayalim olmadı anlıyor musun yapan yapsın herkes benim gibi robot olacak değil ya onların hayatı bırak yaşasınlar.. işe girince ne olacak ne olacak yani özel hayatım olamaz ki.. ben 11 yıldır evin içindeyim odamdan dışarı hiç çıkmadım hiç bir şey olmadı beynim dışında ancak evden cenazem çıkacak gibi hiç bir günün bir saati hiç gezmem daha doğrusu gezemem o özgüven yok bende imkanda yok zorlanma var hiç bir şey bilmemek var asgari ücreti küçümsediğimden değil aylarca yemeyip biriktirip birikim olabilir tıp ki 46 yaşındaki bekar çöpçü abim gibi kazandığını birektirdi 100 bin lirayı geçik parası var banka da ben sonuçta gezmicem evlenmicem bir şey yapmıcam niye ihtiyaç duyayım ki paraya kendini geliştirmek dediğin sadece amelelik geçen sene havaalanında 3 ay çalıştımda ne oldu çıkardılar bende zorlamadım bu hayat sizlerin hayatı yaşayın gülün işte ben maalesef izlemek zorundayım keşke elimden bir şey gelse.. bir plan kurdum düzelmek için ama hiç özgüvenim yok hiç amacım yok
Ne diyim ki sen şükretmeyi bilmiyorsun isyan ediyorsun kimsenin hayatı günlük güneşlik değil... neyse umarım bu buhrandan çıkman dileğiyle.
beni mazur gör 11 yıl dile kolay kafam gitti artık yaşadığımı bile hissetmiyorum ben başka bir boyuta girdim kuzenimin hayatı ve ünlü sporcuların hayatı valla kusursuz amcamın oğlunu bak mesela hayatta ne varsa yapamadığım yapıyor bende izliyorum boyu 2 metre mi dersin kıbrısta üniversite mi dersin haber spikerliğimi dersin sosyallik mi dersin sesi kalın mı dersin çok para kazanmak mı dersin lüks araba sürmek mi dersin dünyaya iyi ki geldim diyor bende ezik ezik izliyorum çıkacak mıyım bilmiyorum yaşadıklarım gerçekden çok ağır şeyler
Evet olabilir ama bende bak 15 yaşımdan beri çalışıyorum ailemin durumu yok onlara veriyorum kazancımı maddi sebeplerden üniversiteye gitmedim ama yinede başkalarının hayatına imrenmedim herkesin bir sınavı var ayaklarının üzerinde durmazsan herkes ezer geçer
benim düştüğüm hayat tarzı ve baba faktörü çalışmaya tersti ancak konfor vardı sen kardeşim olarak doğsan bu aile de o zaman ne demek istediğimi tam anlayacaksın 4 abim var hepsi ilkokul mezunu hepsi küçülükten beri çalışıyor ama benim maçam hiç bu işlere girişmedi anlıyor musun sorumluluk vermediler bana bende bilgisayarın kölesi oldum zaten.. iyi yapıyorsun herkes bana benzememek için boyu kısa kalmak kilo almak diş dökmek her gün eve kapanmak hiç çalışmamak gelece kaygısı ile yaşamıyor zaten
Allah içine azim versin tek diyeceğim bu kendine iyi bak
keşke hiç düşmeseydim bu duruma şimdi çıkamıyorum konfor kal diyor
:/ :/