Yazılımcı olmayı çok istiyorum, tavsiyeleriniz var mı?

Yani ilk işim de ingilizce öğrenmek olacak bu arada. Çok hevesliyim. Türkçe kaynaklardan yararlanıyorum aylardır, html, css, js, php az-çok biliyorum. Ama daha iyisi lazım, bunu da biliyorum😅 Tavsiyeleriniz neler ve ek sorum : Sizce cidden yazılımcı olmak isteyen çok mu ve onlar arasında kaybolup gider miyim?

Edit: Buraya fazla yazdım ama gerçek yaşım 19.

Güncellemeler
+1 yıl
EİC seçerken çok zorlandım 2den fazla seçilmiyor, aslında hepinizin görüşü süperdi🖤
Yazılımcı olmayı çok istiyorum, tavsiyeleriniz var mı?
Cevapla