22 yaşındayım maddi imkansızlıklardan dolayı üniversiteye gidemedim, bu sene YKS'ye girmek istiyorum çok mu geç kaldım?

açıktan yazıldım 2 senelik bir bölüme onu okuyorum biticek inşallah bu sene yks ye girmek istiyorum 4 senelik veya 2 senelik örgün okumak istiyorum çok mu geç oldu sizce

22 yaşındayım maddi imkansızlıklardan dolayı üniversiteye gidemedim, bu sene YKS'ye girmek istiyorum çok mu geç kaldım?
Cevapla