AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Olduğum şehirde okuyorum kurtulmak için meslek sahibi olmam gerekiyor :)
Bence geçerli bir sebep zamanında yapmadığım için pişman olduğum şeydir.
Sadece uzaklaşmak için değil hayatı öğrenmek içinde tecrübe olur
Özlem duyar ailenin değerini anlamak için olabilir 🤷
Okunur. Abim öyle yapmıştı zorlandığı zamanlar çok oldu ama mutluydu üstelik küçük bir ilçeye gitti.
sizin seçim elbette zorlukları da kolaylıkları da var
Bence sırf aileden uzaklaşmak için değil de bunu deneyimlemek için okunabilir
Açıkçası her ne kadar anlaşmazlıklar her ne kadar kötü çatışmalar olsa da hiç kimse aile gibi olmaz.
ilk başlarda evet zorlanırsın ama sonrasında kendi ayaklarının üzerinde durduğunu görünce kendinle gurur duyarsın. bence her kız böyle bir süre yalnız başına yaşamalı ve o zorluğu o süreci görmeli.
Akılca kullanıldığı takdirde uzlavlaştırıp olgunlaştırıcı kesilebilmekte olup, gerekçesinin aileden uzaklaşma gayesi kucağında sunulması iç yakıcıdır.
tabi okunur ama kendini geliştirmeyi ihmal etme, 4 sene sonra döneceğin yer aile evi olmasın. mutlaka git ama her adımına dikkat et, eğlen fakat bi çok alanda kendini de yetiştir.
Okunur valla ben yaptım şu an bitti üni Ben gitmeden önce sevdiğim adamla konuşuyordum onun şehrine gitmiştim ve üni bitti evleniyoruz ❤️
Ne güzel, mutluluklar dilerim. 🌸🌺
Bence uzaklaşmak iyi değildir insana yine ailesi kol kanaat gelir
Böyle bir zamanda aileden uzakta durmamalisın. Ne olur ne olmaz
Ailemden bıktım kesinlikle okunur bence psikolojik baskılar bildiğin
Evet okunur, git ama sakin geri dönme.
Ömürlük pişmanlık yaşarsın.
Okunur. Okudum da. Bi escort olmadığım kalmıştı onu da olduk. Yani kardeşim boşuna evden kaçıcam diye gitmeyin. Oturun anacığınızın yanında dışarda sizi bekleyen kurtlar var
Zorlanmazsın hayatı öğrenmeye başlarsın. Başlarsın diyorum çünkü eskiden öğrencilik bir düşkünlüktü şimdi öğrencilikten sonrası düşkünlük. Ülkene hoş geldin daha yeni başlıyorsun…
Bilmiyorum daha olgunlaşmadan aileden uzaklaşmak doğru olmayabilir. Kişiye göre değişir. Ayaklarım üzerinde durayım derken daha çok sıkıntı yaşayabilirsin.
Okunur tabi bende o yüzden şehirdışında okudum çok güzeldi yine olsa yine okurum o derece güzeldi
Brn üniversite okuyorum gençler aklınız varsa aile evinde durmayın. Hele bide kaldığınız şehirde yapacak bi aktivite yoksa koşa koşa gidin.
Zorlanırsın ama en azından mental sağlığın olur. :)
Paran yoksa ve ailen para yollamayacaksa baya sıkıntı çekersin
ailemden uzaklaşmak için şehir dışını tercih etmedim ama fazlasıyla zorlanıyorum
Yanlış bir düşünce. Bunu yaşın ilerlediğinde çok iyi i anlarsın….
Bende çok istiyorumm gerçekten umarım böyle uzak bi yer tutar iyi biyer🙏🏻
Nerede yasuyiruwn şu an
Biraz uyum sağlamak zor olur ama sonra alışırsın okunur ben mesela kıbrısta ingilizce öğretmenliği okuyorum girne amerikan üniversitesinde
Biraz ailenden uzak kalmak sana bazı tecrübeler kazandıracaktır. İnan ailenden uzaklaşmak icin gidersen baska bir sehire orada aileni ararsın.
Ben yaptım o hatayı. Sırf ailemden kaçmak için istemediğim bir bölüm okudum, sonrası pişmanlık oluyor
Çok zor ama ah işte bu aileler bı rahat vermezler özellikle yaşımız gençken😅😂😂Allah kolaylık versin işin zor
Okunur bende öyle yaptım hatta Ankara düsünüyosan yardım edebilirim
Üni okuyan arkadaşlarımın neredeyse tamamı sırf bu yüzden ünideydiler diyebilirim :))
Aile bu dünyada gidebileceğin enbüyük mutluluk ve huzurdur.
Bence yanlış cözüm.
Birgün aile kurmak istediğin zaman anlarsın.
Ailesiz büyümüş dünyayı gezmiş
bir aile bulamamış biri olarak görüşümdür.
çok isbetli karar okudum ama mezun olunca memlekete döndüm keşke dönmeseydim o şehirde iş bulup kalsaydım. özgürsünüz ve kararları siz vermelisiiz aileniizn yanında tam anlamıyla hicbir zman gercek birey olamayacaksınız
İlk başta biraz zorlar ama sonrasında alışırsın o yüzden çok düşünme ve ne istiyorsan onu yap
ailenden neden uzaklaşıyorsunki. ailen kötü günündede senin yanında olucaktır.
Ailenin baskı problemi nasıl yapma etme otur kalk erken gel falansa olabilir belki
Bence uzaklaşmak içinse hiç o topa girme zor be kral en iyisi aile yanı üniversite bitene kadar
Ben okudum başıma gelmeyen kalmadı en hayırlısı ailenin yanı emin ol
evet ama uni secimini iyi yap sadece sehir disinda okumak icin yapma
Aile candır can ailen olmazsa üniversiteye gidebilirmiydin aileden kaçılmaz
İlk başta zorlanırsın kuzum ama alışınca rahat edersin 💖
Okunur ama hazır olman lazım dışarısı zor açık gözlü olman lazım
Aileye bağlı durum vahimse okunur ama illaki özlenir
Ben okurum ama biraz zorlanırsın ilk defa gideceğim bi yerse
madem o kadar ailenden uzaklaşmak istiyorsun tek başına yaşa :) görelim yükte olma onlara :)
kesinlikle okunur
zorlanmak sana kalmış bikaç arkadaşın da varsa daha rahat edersin
Okunur neden okunmasin daha iyi bile olabilir senin için
Okunur zorlanırsın da kolay olan ne var
Ailenden uzaklaşmak istiyorsan zorlanmazsin sadece ilk bir iki gün sonra arkadaşliklar kurduktan sonra ailen aklına gelmezler bile
Bence okunur. Başlangıçta zorlansan bile zamanla alışırsın, hatta alıştığın zaman ailenin yanına dönmeyi hiç istemezsin. Tecrübeyle sabit. 😁
Bencede okunur ben çok istiyorum sehir disinda kimsenin olmadigi tanimadigim bir yerde okumak ama benim için imkansız maalesef bence imkanin varsa git zorlanmasin hayata alisman lazım ogrenmen lazım bagzi şeyler ve tek başında da ayakta durman lazim
Acil bakarmisin lütfen
Doğru ve düzgün imkan ile mantıklı oluyor
Olabilir de zorlukları da vardır mutlaka
Okunur. Zorluklar insanı geliştirir
O öğrenci hayatı deneyimlenmeli
Aile yüzünden değil o rahat takılmak için erkeklerle
Evet okunur. Ben okudum.
Ailen destek olmazsa zorlanırsın
1 yil dayanirsin sonra dayanamaz okulu birakirsin.