Kpss' ye çalışıyorum ama motive olamıyorum sizce haksız mıyım?

Ya bana üniversite bitirdikten sonra ders çalışmak çok aptalca geliyor... Kesinliği yok ve sanki zamanımı boşa harcıyormuşum gibi geliyor. Motive olamıyorum tek şansım bu ama bunun da farkındayım. Yurt dışına çıkmak istiyorum ama param yok ki aylarca asgari ücretle çalışsam belki iki seneye anca gidebilicem. İş başvuruma da olumlu dönüş olmuyor! Dilim yok daha bir çok şey çok canım sıkılıyor... Yani ben mi mantıksız düşünüyorum? Elim kolum bağlı gibi daha ilk ders konularındayım gram yol alamıyorum böyle düşündüğüm için de😔 çok üzülüyorum hep ağlıyorum...
Kpss' ye çalışıyorum ama motive olamıyorum sizce haksız mıyım?
Cevapla