Açıktan hangi bölümleri okumak daha mantıklı sizce?

Tarla bitkileri okuyorum son sınıfım laborant ve veteriner sağlık da iki dönem okuyup bıraktım ona devam edesim gelmiyor 4 e tamamlayamam diye ziraat de çok bana uygun bir meslek değilmiş kafam gerçekten cok karışık depremden dolayı zaten baya bomboş geçti günlerim hiçbir şey yapmadım ama hep de böyle olmaz okumak istiyorum ama ziraat ve veteriner sağlık beni sarmadı örgün olmasa ziraati de bırakırdım herhalde bird3 online eğitime geçiş olacak yani nolur bilmiyorum

Açıktan hangi bölümleri okumak daha mantıklı sizce?
Cevapla