Eğitim & Kariyer Deprem yüzünden iş hayatınızda aksama oldu mu? trinitynin_saçjölesi Takip Et Guru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Yıllık iznim bitti ve yarın işe başlıyorum. İnsanlar kan ağlarken, turistlere sürekli şebek gibi gülümsemek zorunda kalmak sinir bozucu. Surat astığınız anda şikayet ediliyorsunuz. Peki deprem sizin de iş psikolojinizi etkiledi mi? Deprem yüzünden iş hayatınızda aksama oldu mu? Cevapla Turist Soruları İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı. İş hayatım yok maalesef 1 0 Yorumla
Zorunne388 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 517 cevap paylaştı. Aksama olmadı aksine daha da yoğunlaştı. Doktorum ve çalıştığım yoğun bakım deli gibi hasta alıyor. 1 2 Yorumla trinitynin_saçjölesi +1 yıl Ruh haliniz kötüdür ama Yorumla Zorunne388 +1 yıl Evet ne yazık ki uykularım yok Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Oldu tabi ister istemez ama kış bitince kat kat artacak inşaat sektörü.. 1 1 Yorumla trinitynin_saçjölesi +1 yıl Hisse senetçiler bayram edecek Yorumla
enskadir33 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 88% +1 yıl Kolonda oluşan hasar yüzünden getir deposu kapalı şu an ve mutluluk dağıtamıyoruz 😥 1 0 Yorumla
Çatapatagelbro Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 99% +1 yıl Elbette sadece benim değil çevreminde öyle yani hala öyle devam ediyor 0 0 Yorumla
Ceylin_45 Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 97% +1 yıl Deprem bölgesi olmadığı için, iş hayatında aksamalar yok 0 0 Yorumla
Bordomatojee Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Gidip gelen çok olmadı öyle Çok kimseyle de konuşmadan devam ediyorum öyle 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı. İster istemez oluyor 0 0 Yorumla
fatihılgın Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 2,5b cevap paylaştı. Olmadı. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
İş hayatım yok maalesef
Aksama olmadı aksine daha da yoğunlaştı. Doktorum ve çalıştığım yoğun bakım deli gibi hasta alıyor.
Ruh haliniz kötüdür ama
Evet ne yazık ki uykularım yok
Oldu tabi ister istemez ama kış bitince kat kat artacak inşaat sektörü..
Hisse senetçiler bayram edecek
Kolonda oluşan hasar yüzünden getir deposu kapalı şu an ve mutluluk dağıtamıyoruz 😥
Elbette sadece benim değil çevreminde öyle yani hala öyle devam ediyor
Deprem bölgesi olmadığı için, iş hayatında aksamalar yok
Gidip gelen çok olmadı öyle
Çok kimseyle de konuşmadan devam ediyorum öyle
Olmadı dersem yalan olur.
Evet ücretsiz izine ayrıldık
Evet her türlü aksama oldu..
İster istemez oluyor
Oldu benimde
Olmadı.
Oldu..
Olmadı