"Uzaktan eğitim ile sağlıkçı olmuş kişilere canımı emanet etmek istemiyorum." Diyen kişiler için ne düşünüyorsun?

Tesadüf bir yazıya denk geldim. Bunu dile getiren de bir öğretmen. "Uzaktan eğitim ile sağlıkçı olan kişilere, canımı emanet etmek istemem." Diye bir cümle kullandığını fark ettim. Siz ne düşünüyorsunuz peki bu konuda?
Uzaktan eğitim ile sağlıkçı olmuş kişilere canımı emanet etmek istemiyorum. Diyen kişiler için ne düşünüyorsun?
"Uzaktan eğitim ile sağlıkçı olmuş kişilere canımı emanet etmek istemiyorum." Diyen kişiler için ne düşünüyorsun?
Cevapla