AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Boş havalı iğne iki pamuk yolla koşa koşa çıkarlar fazla alaka etmicen
Maalesef Türkiye de bu durum haddinden fazla başı ağrıyan bile acile gidiyor burada arayıp şikayetini söylüyorsun ve genelde de kabul etmiyorlar bence herşeyde acile gitmek doktorlara saygısızlık ve asıl ihtiyacı olanlara da.
Doktor olarak bıktım bundan az önce bir paylaşım yaptım hamilelik testi için acile gelen bir hasta için gecenin 3 de acile hamilik testi için gidilirmi diye. Kadının biri gelmiş mecbursun bakicaksin diyor
Oraya ölüm ile yaşam arasında olan insanlar gelir diyorum yok anlamıyor kadın
Işte bizim insanımızın zihniyeti maalesef bu burada kapıdan bile sokmazlar maalesef eğitimsizlik böyle bir şey tamam burdaki de bazan fazla abartı oluyor gerek olan birşeyde de kabul etmedikleri oluyor ama Türkiye de inan insanlar çok mantiksiz
Anlamazlar anlatamazsin acilin ne anlama geldiğinin bile farkında değil çünkü
ABD hastaneye almıyorlar hasta olan kişiyi tek alıyorlar bir belgesel izlemiştim çocuk hastaydın 6 yaşında ABD korona zamanıydi kimseyi hastanesye almıyorlardı
Bence para cezası verilmeli. Hastaneyi gerkesiz meşgul eden insanlara
Corona zamanı ile kıyaslamak doğru olmaz ama Hollanda dayım normal zamanda bile giremezsin acile gerçekten yaralanma durumun falan yoksa ateşin bile olsa aradığında kaç gündür olduğunu sorarlar ve 4-5 gündür süren bir ateşin yoksa seni kabul etmezler ve herşeye paracetamol icmeni söylerler.
Maalesef bunu orada uygulamak imkansız
İnsanlar eğitilmeli bak ben doktor olmadan önce arkadaşım abisi doktordur ben domuz gribi kalmıştım tabi o olduğunu bilmiyordun arkadaşım abisi acilde doktordu o kadar bilmiştiki acilde çalışmaktan doktorluğu bırakmayı düşünüyordu adam bende boş yere hastaneye gitsem ayıp olur diyip gitmemiştim
Ve temiz gelmiyor hastalar Türkiye'de yıkanmadan geliyorlar vücutlarını gösteriyor insanlar hiç bir şey olmamasına rağmen duş almıyor.
Işte herkes sen ben gibi düşünmüyor doktor işi ne bakacak diyor empati yapma yetisi yok çünkü olayı hasta doktordan çok satıcı müşteri zihniyeti ile düşünüp müşteriyim her zaman haklıyım mantığı ile yaklaşıyor. Maalesef eğitimsizlik ve eğitime yatkinsizlik diz boyu
Evet maalesef o da ayrı bir sorun imkanı yok diycem ama zamanımızda duş almak için çok iyi imkanlara da gerek yok ama gel gör ki insanlar bu konuda da çok dikkatsiz
Bide doktor şiddet var saygısızlık var benim babam çiftçi küçük bir çiftçi değil devlete ödedikleri vergi benim maaşım 20 50 katı kadın gelmiş vergilerimle maaş alıyorsunuz diyor
Evet bu konuda maalesef ayrı bir paranoya ama bak şu da var bazı doktorlar da hastalara karşı çok saygısız ve vurdumduymaz bunu bizzat yaşadığım için biliyorum orada yaşarken
Ben artık bıktım piskolojimide bozdular cidden diyorumki kadında. Ölüm ile yaşam arasında kalan birimi daha önemli yoksa senmi diyor yok bakmak zorundasın bana
Kadının bana dediği şey bu (Öncelikle ilkokul mezunu değilim canım. Bu senin işinse milleti kayıramazsın öyle bir lüksün yok ) 🤣🤣🤣
(Kıyamam sana noldu üzüldün mü işin değil mi bu yapacaksın Allah Allah. ) Bu diyen bir insan
Cahillerle. yola çıkma geniş yolun dar ederler diye boşa dememişler yani sen ne dersen de anlatamazsin ona sonuçta senin söylediklerin karşıdakinin anlayabildigi kadardır. Gerçekten işiniz zor Allah kolaylık versin insanla uğraşmak çok zor zaten ama cahil insanla uğraşmak çok çok daha zor.
Aklıma bir şey geldi bu insanlar deli raporu vermek gerekiyor cidden zeka testine sokulmalilar. Artık gelen hastaları piskyatriye yonlendirecem
:) yonlendirsen de kimse bunu kabul etmez emin ol. Hatta üzerine bir de hakaret yersin sen bana deli mi demek istiyorsun diye başlarlar. Kaç yıllık doktorsun?
Deli liler deli olduğunu asla kabul etmezler inkar eder ve saldırgan davranırlar 🤣🤣
Kesinlikle öyle :)
Aşağıdaki adama baksana lütfen ne demiş.
Dayak hakediyormusum
Yazdığını yeni gördüm hastanın öncelik durumunu bile kayirmak olarak düşünen bu mantıkla yaklaşan birine sen ne anlatabilirsin ki :)
O kişi hasta değil hasta olmak ne demek bilmiyor insanlar.
Işte mukemmel bir örnek şimdi o arkadaşa soralım senin aşırı ishal ve kusman var vücudun susuz kaldı dermanım kalmadı acile geldim senden önceki hasta sadece gebelik testine geldi yani şimdi onunla senden önce mi ilgilenilmesi lazım?
Sordum kardeşe
Bakalım ne cevap verecek
Sıra kimeyse onda 🤣🤣
orada bu durumu yaşasa içinden de olsa kadına küfürü basacagina yemin edebilirim ama. kanitlayamam
Kesinlikle
En yakın zamanda Hollandaya gelicem. Türkiye'nin durumu vahim
Kadına dayak atacak kadar da acizmis bu arkadaş.
Kesinlikle tekvond bilmsem adam beni öldürür herhalde 🤯
Umarım gelebilrsin
Almanca kolat
Almanca yu bilmem ama Hollandaca Flemenkçe yani kolay bir dil değil
Almanca konuşulmuyor mu orada
Hayır Flemenkçe konuşuluyor Almanca dan farklı benzere yakin telaffuz edilen kelimeler var ama grammer olarak da çok farkli
Ozaman ABD giderim
İngilizcen iyi ise Hollanda çaya gerek yok İngilizce yeterli burada doktorlar için
Biliyorum
İngilizce tıp okdum
O zaman sorun yaşamazsın dediğim gibi
Dil öğrenmeye yatkinligin da var belli ki kolay öğrenirsin
Teşekkürler
Rica ederim kolay gelsin iyi nöbetler
İyi geceler
Sana da iyi geceler.
Bizim milletinde k*çı ağrısa acile gidiyor harbiden bir çoğu gereksiz meşgul ediyor hastaneleri
Kesinlikle
Boş yere ne diye gideyim hastaneye ki zaten hekimlerin, oradaki takılingçi tayfanın bi dövmediği kalıyorsa? İhtiyaç durumunda gitmez, gidemez olduk. Temel neden, kaynak, cesareti veren (kısaca) : Siyaset
Sonra doktorlar neden dayak yiyor sana ne oğlum. Bak herkese ayrım yapma.
acile geldin senden önceki hasta sadece gebelik testine geldi yani şimdi onunla senden önce mi ilgilenilmesi lazım?
Sıra kimdeyse o.
Senin aşırı hastasın o sadece gebelik testi için gelmiş sırası önde diye onumu alicam senimi
Gebelik olanı.
Baban ölse sıra yoktu öldü dersin 🤣🤣
Sen dayak yememişin bence. 😂
Boş serum takıp yolluyorum