Depremden etkilenen şehirlerde eğitim ve öğretime 2 hafta ara verilmesi, sence kısa bir süre değil mi?

Keşke yaşanmasa böyle anlar dediğim noktadayım. Can kayıpları, yaralılar...

Öğrencilerin eğitim ve öğretime 2 haftalık ara verilmesi sizce kısa bir süre değil mi? Bu kadar büyük bir depremde, daha uzun süreli ara verilmesi gerek miyor mu?
Depremden etkilenen şehirlerde eğitim ve öğretime 2 hafta ara verilmesi, sence kısa bir süre değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Şu ciddi anlamda kavga çıkarmaya çalışıp, olayı başka yere çeken ve hadsiz yorum yapan arkadaşlar soruma gelmesin, hatta boşuna klavyenizi yormayın siliyorum...
Depremden etkilenen şehirlerde eğitim ve öğretime 2 hafta ara verilmesi, sence kısa bir süre değil mi?
Cevapla