Deprem bölgesindeki 12. sınıflara staj zorunluluğu var mı?

deprem bölgesinde 12 sınıflar staj zorunluluğu var diyorlar doğrumu? ama devam zorunluğu yok

Deprem bölgesindeki 12. sınıflara staj zorunluluğu var mı?
Cevapla