Olumlu
Olumsuz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet bu iyi oldu fakat sorun hala bitmedi. aksam dikaktimi çeken insanlar magdur oldu.. hiç bir belediye görevlisi parklari gezip yemek su bebek bezi ve süt dağıtımı yapmadı. Çocukları ile dışarıya çıkan insanların bir çoğunun cüzdanı parası evde kaldi.. bebek bezi gida su gibi temel ihtiyaçlarını gideren olmadi.. fırınlar da ekemek bile yoktu.. bir çok fırın ve pastane kapalıydı üzücü bir durum
Açıkçası bu durumu bekliyorduk. Uzmanlar yıllardır deprem olacağını söylüyordu. Deprem olsa sakın kalirim, şöyle yaparım böyle yaparım demek çok kolay. Ancak o sarsıntıyı hissetmek, öleceğini düşünmek çok kötü. Çaresizlik içinde bağıra bağıra dua ettim. Deprem sırasında yapılması gereken ilk şey nedir? Sarsıntı bitene kadar bir yere çömelip orada beklemek. Ancak ben direkt telefonumu anahtarı alıp dışarı çıkıyordum. Panik insana her şeyi yaptirabiliyor. Ayakkabılarımı bile giymeden kendimi dışarı attım. Sabaha kadar nasıl uyuduğumu tahmin bile edemezsiniz. Daha doğrusu uyuyamadigimi...
Okullar tatil edilmese bile kimse çocuğunu okula göndermezdi. Ki bu da çok doğru bir karar olmuş
İki gün eğitime ara verilmesi önemli değil. Önemli olan herhangi bir büyük depremde okullar ve evler ne derece dayanıklı bunun netleşmesi şeffaf olmak. Ama bu bizim gibi rantçı ülkelerde yapılmaz biliyorum. Bu deprem bitti yıkım yok. İki deprem sonra bir yerler yıkıldığı vakit kimse bir bedel ödemez kaç şehir ortadan kalktı kaç kişi bedel ödeyip ceza aldı. Müteahhitler bina yaptı , ya temelsiz binalara izin verenler onlara ne oldu. Sorulacak soru çok ama anlamsız çünkü benim bir şey sormam önemli değil. Herkesin gözünü açıp uyanması lazım.
Yeterli. İnsanlar şu an bir ara da olmak istiyor güvende hissedemiyorlar durum daha yeni olduğu için , iki güne toparlar çoğu Allah yardımcıları olsun. Ben hala 6 şubatın etkisini atamadım üzerimde bazen durduğum yerde sallanıyorum psikolojik
Gerçekten de böyle zamanlarda eğitimi ertelemek, çocukların ve ailelerin güvenliği açısından çok önemli. Tabii, bu karar hem psikolojik hem de fiziksel olarak rahatlamamızı sağlıyor. Ama aynı zamanda eğitimden uzak kalmanın olumsuz etkileri de var. Senin bu konuda düşüncen nedir? Bu tip tatiller, deprem gibi afetlerde daha mı doğru bir tercih olur sence? İnsanlar bu konudaki detaylı düşüncelerini paylaşmak ister misin? 😊🌍
Cevap
25Cevap
yeterli değildir bence çok geçmiş olsun
Yeterli olduğunu düşünmüyorum.
Pazartesi günü tekrar okula gidecekler ve çatlamış binada ders görecekler, diken üzerinde yürümek gibi bir şey..
Bir an önce tedbirleri almaları gerekir.
ne yapsın 1 haftamı versin hem hafta sonu ile birlikte 4 gün oluyor Allah a şükür yıkılan bir yer yok ölen yok biraz olumlu taraflarından mı baksak acaba
Sakinleşmek değil binaların sağlamlığı için 2 gün yeter mi?
Tatil sebebi maalesef toplanma alanları azlığı ve okul bahçelerini bu sebep ile kullanıma açmak
Yani ayibimizi örtüyoruz
Bence gayet yerinde bir karar. Okula gidip derse odaklanmak imkansız. Güvenlik her şeyden önce gelir. Tatil iyi oldu.
Haberlerde küçük çapta sarsıntı olduğu bildiriliyordu. 2 gün tatil ile 4 gün yeter mi bilemem. Allah bununla geçmiş etsin.
Olumsjz diyenler kusura bakmasınlar ama hayat devam ediyor bu kadar tedirgin iseniz başka illere gidip. yaşayın bir çok insan gereksiz şekilde İstanbula gitti
Hafta sonu tatili ile birleşeceğinden yeterli.
Hafta sonuyla beraber 4 gun evde olmus olacak ogrenciler mantikli bence
Yazılacak çok şey varda boş ver neresinden tutsak elimizde kalır.
maalesef durum hala riskli oldugu icin tatil edildi 😑
Haftasonu ile beraber 4 gün, iyidir ki İstanbul badireyi atlattı, Büyükçekmece falan Marmara Ereğlisi açıkları dahil koca hat kırıldı bugün, beklenen tek parça büyük yerine depremler oldu
insan basina gelmedikce sülalesi rahat yasiyor. daha yrni binlerce insan deprem yüzündrn degil , çürümüs ve denetlenmemis evler yüzünden öldü.. imamoglu hapise girmis disari cikalim dsrbe olmus tankin karsisina duralim. bu istanbullu koyun gibi neyi bekliyot. biri bir sey demeden deprem konusunda niye toplanmiyorlar.. pesi birakilmamali bu konunun. İstanbul'da herkesin bir akrabasi vardir. herkesin cani yanacak önlem alinmazsa.
orada yaşıyorsanız herşeyi göze alacaksınız korkunun ecele faydası yok.
Olumlu bence
15. Katta oturuyorum bayağı bayağı hissettim 😢
Evet maalesef ki
Evde de tektim ve hamileyim aynı zamanda. O yüzden de aşırı korktum
6.2 büyüklüğündeydi bayağı hissedildi
Kendini camdan atıp yaralayanlar bile var. Haberlerde okudum
Aminn
Teşekkür ederim insallah:)
Sakinleşmek için bilmem ama okulları tatil ederek camileri vatandaşa açarak sadece cami ve okullar 20 milyonluk bir şehir için yeterli mi asıl soru bu olmalı
Güvenlik açısından olmalı bence tekrar deprem olup olmayacağını yetkililerin anlayasiya olsun iki gün iyi şimdi bazı okullar çok eski yüksek okulda deprem olsa bir sürü çocuğa yazık
Sakinleşmek için değil 2 gün 2 ay bile yetmeyecektir o yüzden tatilin pek bir öneminin olduğunu düşünmüyorum.
Nufus patlaması var İstanbul'da birazı ölsün ortalık temizlensin sakınlesin bence güzelim şehir kaldırmıyor artık
İnsanlar daha fazla sakinleşirler dilerim, kendilerine gelirler ve toparlanırlar. Herkes çok korktu çünkü, evet bu olumlu bir karar.
Gereksiz buluyorum okul ya da ev sonuçta orası İstanbul ve iki yerde güvensiz
Neden diğer illerde okul tatil değil o zaman etkilenen diğer illere haksızlık değil mi
Ayrıca deprem yaşamadığımı nerden çıkardın
Yeter. Chp liyim bu arada. Muhalefet de olsam yeter diyorum 🙂
İyiki ölmüş Allah birdaha yaşatmasın hele ki evlat acısını düşünemiyorum..
Gayet mantıklı canlarının dertlerindeyken bi de çocuklarını düşünmesinler..
Tedbir amaçlı olabilir, benzer şey benim yaşadığım yerde de olmuştu
Yeter hatta artar
Yeterli sonuçta hayat devam ediyor
Dua edelim bu bir uyarıydı
Tatil ilan edilince deprem olmuyor mu?
2 gün olmuyor, 4 gün oluyor toplamda.
Önlemler arttırılmalı
Tatil olması iyi oldu.
Maraş depremini bir haftada unuttdu millet
Doğru bir karar çünkü bu deprem haberci deprem olabilir
Bursada tatil mi?
Bursa belli degil
Ideal
Sakinleşmek için değil o, g. t korkusu
Kamunun aldığı maaş haram
Yarın daha şiddetli
Eninde sonunda o deprem olacak İstanbul işgal altına girecek bittiniz yani
Yani riski almamak için tatil etmeleri gayet doğal
Yeterli yeterli
İki gün moral olur
olması gereken oldu
Hayırlısı olsun
Tartışılır
Bilemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?