Yaşıtlarımı, okulumu hiç sevmiyorum,15 tatil bitiyor ne yapacağım?

Pazartesi 15 tatil bitiyor ve ben aşırı mutsuzum. O kadar itici, sinsi, pis zorba insanlar var ki yüzlerine görmek istemiyorken 8 saati onlarla geçirmek bana bir işkence. Zaten dışlanıyorum, yok sayılıyorum:(( Ne güzel 15 gündür hiçbirini görmüyordum şimdi tekrar başlayacak nasıl dayanacağim? Daha dört ay var okulun bitmesine. Lutfen bana yardım edin lise son sınıfım okul deyince böyle bana bir soğuma kusma isteği geliyor nefret ediyorum hepsinden hatta yaşıtlarımı sevmiyorum
Yaşıtlarımı, okulumu hiç sevmiyorum,15 tatil bitiyor ne yapacağım?
Cevapla