İlk dönem üniversite ortalamam 2.60 gibi bir şey ikinci dönem 3.50’ye çıkarabilir miyim?

Ne yazık ki beklediğim gibi olmadı ve 2.60 civarı bir ortama elde ettim ilk dönem. İkinci dönem notlarımı AA yaparak 3.50 ve üzeri yapabilir miyim? En fazla ne kadar olur ya da
İlk dönem üniversite ortalamam 2.60 gibi bir şey ikinci dönem 3.50’ye çıkarabilir miyim?
Cevapla