Ailem sürekli kardeşime dik öğrendin diye baskı yapıyor abartı değil mi?

Babam cruise gemisi kaptanı. Annem de akademisyen. 12 yaşında kardeşim var ve şu an 3 dil biliyor. Sürekli yurt dışına çıktığımız için yabancı dilimiz iyi ama kardeşime ailem çok baskı yapıyor gibi hissediyorum Neredeyse c1 seviyesinde ingilizce ve almanca. B2 seviyesinde de ispanyolca biliyor. Kurslara filan gönderiyor ailem. Bu yaşta çok baskı yapıp abartıyorlar. Ne yapmam lazım? Bu durumdan rahatsız oluyorum. Ben 17 yaşında almancaya başlamıştım ve şu an 19 yaşındayım iyi de konuşuyorum. 2 yılda rahatça öğreneceğine küçükken öğretmeye çalışıyorlar

Ailem sürekli kardeşime dik öğrendin diye baskı yapıyor abartı değil mi?
Cevapla