Babam kardeşime gözlük almadı yaptıgı sorumsuzluk değil mi?

arkadaşlar benim 16 yaşında kız kardeşim var bu gözlerim bozuldu herhalde dedi dünde biz kardeşimi doktora götürdük doktor gözlük yazdı neyse sonra gözlük siparisi vermeye gittik optikçi 500 lira fiyat cıkardı gözlukler çok pahali malesef neyse babamda okadar para veremem bi gözlüğe dedi sanki bu güneş gözlüğu kız keyfinden alıyo sanki numarali gözlük bu neyse almadı bu gözlüğü sonra kardeşimin 6 aydır biriktirdiği para vardı 600 lira kadar kız para biriktirmek icin hep evde oturdu para harcamadı o 600 liranin 500 lirasini gözlükcuye verdi kardeşim cüzdanından parayı cikarırken ben çok utandım adamlar kendi aralalarinda kaş göz yaptılar gözlüğü bile cocuga aldiriyorlar demislerdir iclerinden neyse siparisi verdik sonra adam benimde cocugum yok hicbiseyi kendi almıyor dün jordan ayakkabi aldım dedi o sırada kardeşim çok üzüldü bu kız herseyi kendi alıyor 16 yasinda daha bide harcliklarini biriktirip aliyor babamin parasi olmasina ragmen almadi gozlugu aksamda gitti 500 liraya icki sigara alıp zıbardı babamın yaptigi ayıp değilmi.
Babam kardeşime gözlük almadı yaptıgı sorumsuzluk değil mi?
Cevapla