İş yerinizde mobbing yaşıyor musunuz veya hiç yaşadınız mı?

4 aydır büyük bir turizm acentesinde çalışıyorum ekip liderlerimiz akbaba gibi her daim tepemizde kim ne kadar satış yapıyor diye ve yapmayanlara neden yapamadın veya niye böyle az yaptın diye baskı yapıyorlar gerçekten moral bozucu bir durum sanırım işten ayrılacağım zaten uzun bile durdum benden sonra kaç kişi gelip çıktı yani baskı çok fazla ve insanlarla uğraşmak çok zor...

İş yerinizde mobbing yaşıyor musunuz veya hiç yaşadınız mı?
Cevapla