Karşıdaki kişinin aldığı üniversite puanına göre seçim yapar mısın? 🤧

Karşıdaki kişinin aldığı üniversite puanına göre seçim yapar mısın? 🤧

Karar senin tabi ki. ama benim için sevgili edinirken aşk gibi duygular daha önce, yani mesleği ya da okuduğu okul benim için önemli değil. ama tabi ki herkesin kendi kararıdır yani eğer kendinize denk birisini istiyorsanız tabi ki puana göre seçip eleyebilirsiniz hangisi daha yüksek puan aldıysa onunla evlenin tabi ki sonuçta aldığı puana göre anlaşma ihtimaliniz ya da size aşık olma ihtimali daha fazladır. bu yüzden eşit puan aldıysa ya da aynı üniversiteye gidiyorsanız bu yeterlidir.
Arkadaşlar saçmalamayın. Bu tabiki önemli. Sizin amacınız sevgili olup ayrılmak herhalde ailenizle tanıştırmak hayatınızı birleştirip yuva kurmak o adamdan çocuk sahibi olmak istemiyorsunuz sanırım. Sevgili olup 3 5 ay geçirip ayrılmak amacınız sanırım? Eğitim kültür din dil ırk aile yapısı bunlar aşırı önemli
Yani sıradan konuştuğum biriyse aldığı puan beni zerre ilgilendirmez. Evleneceğim kişi olursa eğer iş o zaman orada değişiyor okuduğu bölüm veya mesleği benim için önemli olur. Benim zaten karşı cins için ilk kriterim eğitimli biri olucak:)
Cevap
6Cevap
Cahil her yerde cahildir. Ha okumuş cahill ha okumamış cahil. O yüzden ilk bakacağım şey kendini geliştirmesidir. Hiç bakmayacağım şey ise üni puanıdır.
Burcuna göre seçeni duydum da bu kadarını duymadım fjekxmdn
Hayır aksine saçma bir durum. Tıp fakültesini kazanan bir sürü andaval oluyor.
Evet başarılı biri olabilir. Ama bu insan evladı olduğunu göstermez.
Matematikte 30 üstüne çıkamayanla işim olmaz.
TYT matematikte*
AYT'yi yapmak için ders çalışmak lazım ama TYT öyle değil.
AYT'de 38-40 yapıp TYT'de 30'u geçemeyen çok insan tanıyorum.
Bana ne ya benim için mi okudu
Sevgilimi ÖSYM sponsorluğunda seçmiyorum
Sevgilim olmayacakmış q
Hem de çok mantıklı dkdkdldjfdksdk
Hayır...
Ne alaka. Çok mantıksız.
Evet çünkü çalışkan olması önemli bir şey
Yok artık 😂
Hayır.
Hahsvfhdf mantıklığğ
Siralamasinada dikkat et
Hayır yapmam
Mantıklı
Saçma olur :d
Başka bi puana göre yaparım :)
@derenycll35 nasıl bir puanlama sistemi o?
Hayır elbette
Değil
Mantıklı değil
Değil, kişinin karakteri aldığını puandan her zaman daha önemlidir.
Anlat, dinlerim ben seni
Sen dinlen ben anlatıyım o zaman
Şöyle düşün karşımda bi erkek var ve bu erkek mahalle kültüründen geliyor ve aile darmaduman çok kötü durumda ve tek seçeneği okuyup düzgün bi puan alıp iyi bir üniversiteye gitmesi onun için en doğrusu yoksa ben onunla beraber olamam. Ne olursa olsun kendini olduğun durumdan kurtarman çaba sarfetmen gerekir. Çaba sarfet ki birisi senin elinden tutsun.
Çaba konusunda sana katılıyorum sonuçta kişi kaderini belirleyebilecek bir sınava girecek, bu uğurda bir hedef belirlemeli ve bu hedef için azmetmeli ve çaba göstermeli.
Ben seçimimi 2018 de yaptım, bu sene mezun olacağım, bende KPSS'ye hazırlanıyorum, bakalım elimden geleni yapacağım...
Çalışma ortamı okul olacak gibi ama bakalım 🤩, eş de nasip
Dkab
Ya da ihl meslek dersleri
Doğu görevi şart zaten, şimdilik staj ile deneyim elde ediyoruz ve bu deneyim ile anladım ki öğrencilerin kalbine giremedikten sonra zihnine giremiyorsun, inşallah görevini hakkıyla yapan bir öğretmen olacağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?