Evli kadınlar çalışmak zorunda mı, zaten evime ve çocuğuma bakıyorum?

Ben evliyim çalışmıyorum ama evde herşeyimi dört dörtlük yapıyorum çocuğuma bakıyorum eşim evde hiç birşeye el sürmüyor ki zaten oda dışarı da çalışmamı istemiyor kıskançlıktan dolayı. Ama bazı teyzeler sende çalış yavrum deyip duruyorlar ben zaten evde çalışıp yoruluyorum iki tarafa nasıl yeteceğim ayrıca eşimin işide iyi. Eşimin arkadaşlarina diğer erkeklere bakıyorum hepsi çalışan kadın arıyor sanki kadın çalışmak zorunda fikri var artık neden bu baskı anlamıyorum?

Güncellemeler
+1 yıl
Birisi yazmış annem hem evde hem dışarıda çalışıyor ne var her işi yapar kadın bende yatayım bana da baksın etinden sütünden faydalanırım diyor yani tüm kadınlar beğenmiş diğeri çocuk doğurmayı bakmayı küçümsemiş zira haspam hiç doğurmamış kendisi. Yine kadınlar beğenmiş. Hayır evlendikleri zaman kocaları bana para getir çay getir yemek getir şu çocuğu başımdan al dediği zaman da ağlamaya başlarlar kendisine iyi davranan efendi erkekleri istemezler türk kadınları cidden dengesiz
Evli kadınlar çalışmak zorunda mı, zaten evime ve çocuğuma bakıyorum?
Cevapla