Mühendislik bölümünde olup sözelden 10 k yapmakk?

3 yıldır mühendislikte okuyorum. Hep sözelde okumak hayalimdi , Üniversite yıllarımda da harıl harıl sözel çalıştım , apta. l ailemin baskısı ile sayısal yazdım ve buna rağmen alttan çok dersim de yok. Eğer ki sözelden 10 k yaparsam ki denemelerde 70-80 net arası yapıyorum (AYT) bırakmak istiyorum artık okulu. 3. sınıfım ama nefret ettim artık. siz olsanız ne yapardınız? Bitirir öyle mi giderdiniz yoksa bu işkenceyi mi çekerdiniz?

NOT: saçma saçma , yok bırakma vesaire diye yorum yapanı siliyorum direkt haberiniz ola Ayrıca Mühendislikte torpil var özelde falan iş bulunmuyor. Yalan hepsi agalar..

Mühendislik bölümünde olup sözelden 10 k yapmakk?
Cevapla