Bir söz vardır seviyorsa senindir sevmiyorsa senin değildir. Seviyorsa kesinlikle aldatmaz sevmiyorsa zaten aldatır. Şimdi biraz siz düşünün zorla güzellik olur mu? Tabii ki olmaz. Sizin yaşlarınıza bir sevgiliyi kaybetmenin ne kadar büyük bir depresyon kaynağı olduğunu çok iyi hatırlıyorum. Ama inanın hayat öyle devam etmiyor. Hayat sizin kaybettiğinizi sandığınız değerlerden ibaret değil. Bir şeyi kaybettiğiniz zaman yerine mutlaka yeni bir şey koyuyorsunuz. Hatta bazen Allah'a dua bile ediyorsunuz şükürler olsun karşıma bunu çıkardın diye. Kişiler üzerindeki deneyimleriniz için o kadar toy bir dönemdesiniz ki kaç kişiyi tanımış olabilirsiniz. Bunu yermek için söylemiyorum yanlış anlamayın sadece yaşınız gereği olan gerçeğe göre söylüyorum. Siz siz olun durumu tümüyle akışına bırakın erkek arkadaşınız gitmemenizi istiyorsa sizin için en doğrusunu yapmak zorundasınız. Geleceğinizi planlamak tasarlamak zorundasınız. Onun hal ve davranışlarını size olan devam eden ilgisini takip edin gerçeği göreceksiniz. Aşk bir ateş ise ayrılık da rüzgardır. Ateş ne kadar ufaksa rüzgar ateşi söndürür. Ateş ne kadar büyükse rüzgar ateşi körükler.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılSelamlar,
Bence pişmanlık yaşayabilirsiniz. sonuçta sırf sevgiliniz istemiyor diye siz eğitim hayatınızı aksatmışsınız yani isteğinizi gerçekleştirememişsiniz. bir insanın ben kariyeri bir çok şeyden önde gelmelidir yani kendini geliştirmek için her fırsatı değerlendirmelidir. tabi ki hayat sizin yanlış anlamayın benim sizi yargılayacak haddim yok, sadece ben kendi fikrimi söylemem gerekirse açıkçası bence istediğiniz şehre gitmeniz daha iyi olurdu. sonuçta sizi seven bir kişi sizi her zaman sever ve beklerdi. ama sizi de anlıyorum yani sevgilinizi görmek ya da onunla aynı yerde yaşamak istiyorsunuz. ama bence gerçekten seven kişi her zaman için sizi destekler yani siz bir karar veriyorsanız sevgiliniz buna saygı duyması gerekiyordu bence, ama sevgilinizin bu davranışını hiç doğru bulmadım. yani bence kimse kimsenin geleceğini değiştirecek kararlar vermesini istememelidir. ama yine de tüm karar size ait yani belki de böylesi daha iyi olabilir sizin için sanırım bekleyip görmeniz gerekiyor. şimdiden eğitim hayatınızda başarılar dilerim. her şeyin gönlünüzce olması dileği ile...
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılburada senin ne istediğinde önemli sen istiyordun ama sevgilin yine de gitme diye tutturduysa ortada büyük bir bencillik var. ben sevgilimi gerçekten seviyorsam onun fikrine saygı duyardım. okul okuyorsam onun gittiği okula geçiş yapmaya çalışırdım ya da çalışıyorsam orada iş bulurdum çalışırdım. yani çözüm çok ama dediğim gibiyse sevgilin bencil birisi ve böyle biriyle gelecek düşünülmez her şeyine karışır
birde bende üniversiteye hazırlanıyorum da merak ettim yaşın kaç ve hangi bölümü kazandın☺️00 Yorumla
+1 yılÖnceliğin eğitimin ve kalbinden geçen olmalı. Eğer seni gerçekten seviyorsa, senin sen olmana izin verecektir. Senin geleceğin ve kendinle ilgili kararlarını desteklemeli. Yasaklarla bir ilişki ileri gitmez. İleride çok pişman olursun. Vakit varken telafi etmeye çalışın. Ayrıca Muğla ve ilçeleri harika yerler, bu fırsatı geri çevirme.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 9,7b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, insanın aklı kalır elbette yani hele ki şimdiki durumunuzdan pişmansanız veya ortada bir mutsuzluk varsa acaba gitseydim nasıl olurdu diye düşünür insan ama şöyle bir şey var. Belki de hayırlısı böyleymiş yani onu da bilemeyiz, belki çok kötü bir şey gelecekti oralarda başınıza ama burada çok şükür çok felaket bir şey olmadı (sizi tanımasma da en azından öyle tahmin ediyorum). Geçmiş geçmişte kaldı sonuç olarak. Siz geleceğe odaklanın ama mümkünse bir daha bu tarz kararlar alırken size kim öneri sunarsa sunsun kendi mantık süzgecinizden geçirin, çok iyi düşünün, araştırın ve son kararı siz verin bu tarz şeylerde. O zaman pişmanlık yaşamazsınız kolay kolay. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
10 Yorumla
+1 yılPişmanlık yaşama durumunu ancak zaman gösterebilir. Canım sevgilin senin nişanlın, sözlün veya eşin mi? Hadi tamam onlardan biri bile olsa konu senin eğitim ve kariyerin ise, kişilere göre hareket etmemen lazım. Başka bir şehirde belkide daha mesleki açıdan kapsamlı bir okulu kayıp ettiğini düşün, ya da ileride Allah korusun ayrılık durumu yaşadınız bu sefer pişman olmayacak mısın? Keşke dediğini yapmasaydım demeyecek misin? Mesafeler aşka engel değil tatlım. Okul için bir süre ayrı kalma durumunu herkes yaşıyor. Bu süreçte sizin kalbinizin bir arada atması daha önemliydi.
Şu an için pişmanlık yaşar mısın başta belirttiğim gibi bilemiyorum. Ama zaman içinde umarım sorunlar oluşmaz, ileride keşke yerine iyi ki dersin. Bundan sonra bir tercih yapacaksan önce kendin için iyi mi diye düşün, ardından çevrende ki insanların düşüncelerini dinle ama yine sen karar vererek, ilerle olur mu canım? Güzel bir ilişki dilerim, güzel de bir eğitim yaşantın olur daima umarım...10 YorumlaYaşarsın.
Bugün senin başka şehre gitmeni istemeyen yarın başka şehirden gelen iş teklifini kabul etmeni istemez, başka ülkeye seyehat etmeni istemez, ondan başka yere gitmeni istemez, istemez de istemez...
Sen şu anda bunu yaparak bundan sonraki tüm istemeyecekleri için onu heveslendirmiş oldun, şimdiden sonraki istemeyecekleri için hazırlan. Ki bu daha sevgili, bir de eş ve koca olma duru olursa aman aman...
Eğer benzer bir bölümde okuyamayacaksan zaten kariyerin için de kötü.
Kadınlara tavsiyem onlara gitme diyecek erkekleri değil de gittiğin yere ben de geliyorum diyecek erkekleri sevsinler...
20 Yorumlafazlasıyla yaşıcaksın ben nişanlandım evlendim bile dinen 21 yaşındayım ve çok fedakarlık yaptım çok seviyor sözde sözleri cümleleri ama cidden benim için her şeyi yaptı ama benim yaptıklarıma değmedi ona cefa cektik onla çok şeyi atlattık ama bunlardan sonra yarım kaldım bırakıldım her an her şey tepetaklak olabiliyor bende başka şehre gitmedim üni için dibimde ki okulu yazdım gittim ama ona bile devam edemedim son senemde ilk önceliğin kendin olsun lütfen arada ne kadar aşk sevgi olursa olsun...
10 Yorumla
+1 yılÜzgünüm ama yaşayacaksın
Sevgilin dediğin kişi bugün var yarın yok sen başkası için kendini yakmışsjn haberin bile yok. "Ne alaka şimdi böyle diyorsun" diyebilirsin. Bugün sevgilin istenmiyor diye başka şehre gitmedin. Yarın sevgilin başka bir şey istese yapacaksın neden?
Neden sevgilini dinliyorsun ona ne oluyor eşin mi? Baban mı? Annen mi? Falan mı neyin ki aaa pardon Sevgilindi. şu an yanında ama yarın yanında olmayacak kişi.
Sırf başkaları istiyor diye kendi doğrularınızdan vazgeçmeyin. Bır vazgeçersiniz iki vazgeçerseniz üçüncüde tepenize sııcarlar. Bazı şeylere hayır demesini de öğrenin bence...10 YorumlaSelamlar,
Bana göre insan uğruna kendi geleceğini değiştirmek doğru değil. Özellikle başlarda insanın hayatına girenler genelde gelip geçici insanlar oluyor. Eğer istediğin bu bölüm ileride sana farklı kapılar açacaksa bence bir insan için bundan vazgeçmek çok büyük hata olur.
Sonuçta sen de buna hazırlanmak için aylarca emek harcadın bu emeğinin karşılığını almak senin en doğal hakkın. Şimdiden erkek arkadaşının eline ipleri sen verirsen. Yarın öbür gün senin dışarı çıkmana bile izin vermez.
10 YorumlaYapmayın bunu yaaa... O kadar pişman olacaksın ki kelimeler bile kifayetsiz kalacak çünkü bu hayatta hiçbir şeyin garantisi yok. İnsanlar yeri geliyor anne ve babana bile güvenmeyeceksin diyor, başka şehre gidip okumanı istemeyen kişiden hiçbir şey olmaz. Onun sana başka şehre git kendi ayaklarının üzerinde dur, kendini gelistir oku demesi gerekirken o kendini düşünüyor sense onu...
00 YorumlaBenim eski sevgilim de aynı baskıyı yaptı gidersen biter dedi ciddi ilişkiydi buna rağmen başka şehire gittim ayrılmadi ama bu ay ben bitirdim bence kendi kararını ver hayatin karşına ne çıkaricagi belli olmaz gitmezsen sonra ayrılırsaniz çok pişman olursun
00 Yorumla
+1 yılUmarım pişmanlık yasamazsın.. o senin sevgilin başka bir şeyin değil... ilerde hayatın size ne getireceği belli bile değilken kendi eğitiminden bu denli vazgeçmen bir hata.. en kötü senaryoyu düşün , oldu ki iliskiniz yürümedi ve bitirdiniz... iste o zaman bu soruyu kendine sor... pişman miyim değil miyim diye...
00 Yorumla
+1 yılSevgilinizin bunu sizden istemesi zaten başlı başına bencillik. Sizin de kabul etmeniz ayrı bir akılsızlık. Yarın hala hayatınızda olup olmayacağını bilmediğiniz biri için geleceğinize dair önemli bir adımdan vazgeçmeniz, ne diyeyim…net pişman olursunuz!
00 YorumlaBakın şunu aşın artık karşınızdaki değil siz kendi karnınız doyuracaksiniz işin sonunda... Kimse sizlerin hayallaerinizin ve kariyer gelisiminizin önüne geçemez anladınız mı... Bu sizin hayatınız kimsenin sizi aşağı çekmesine izin vermeyin... İsterse aşkından ölsün eğer sana istediğin geleceği tek seferde veremiyorsa güle güle demeyi bileceksin... KİMSE VAZGEÇİLMEZ DEĞİLDİR
00 YorumlaKısıtlamacılık kişilerin izin verdiği ölçüde ve basit diyebileceğimiz konularda olabilir. Linçlemek isteyen de linçleyebilir beni her neyse. Ancak büyük konularda hedeflerde kısıtlamak, gelecekte pişmanlık ve başarısızlık getirir. Amacınızdan şaşarsınız. Heba olmuş yıllar ve yıkılmış hayallerle kalırsınız
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle yaşarsın, çünkü başka şehirde yaşayınca insan anlıyor universite okumayı, kendi ayakların uzerinde durmak zorunda kalmayi. ama en önemlisi senin ne istediğin kendinden fazla onemseme kimin ne istediğini. Bu hayat senin ve sen yaşayacaksın bir ömür unutma ♥️
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılAileniz o kadar emek veriyor ama sırf sevgilinizin özgüveni yok diye kazandığınız yere gitmiyorsunuz. Verilen emeklerle yazık yarın bir gün ayrılacaksın bu her zaman pismanligin olarak kalacak
10 Yorumla
+1 yılUmarım yaşamazsın ama maalesef yaşayacaksın. Sevgilin kim oluyor da sana karışabiliyor? Seven insan senin kararlarına saygı duyar, karışamaz. Hem 2 gün sonra sevgilinden ayrılmayacağın ne malum, belki de ayrılacaksınız hayat bu, belli mi olur?
20 YorumlaSevgili sandığın, baharda açan çiçeklere benzer,
istikbal ise güneşe benzer, anladın...
10 Yorumla
+1 yılBence gitmeliydin, sevgilim istemedi ne demek ta? Kocan değil, karın değil... sana nasıl bir destekde bulunbilecek, okulunu oku kimliğini sahiplen, elin iş tutsun. Yarın bir gün kendi ayaklarının üzerinde kalırsın. Böylece yıkılmasın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu da soru mu bin pişmanlık yaşarsın hem de. Ben zamanında polonya ya sırf sevgilim istemedi diye gitmedim. erasmus yapacaktım. Gel gör ki sevdiğim kızı istemeye gittim defalarca ve türlü bahanelerle kabul etmedi en son kabul etti bu defa annem ben bu kızı istemiyorum dedi.
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 771 cevap paylaştı. Umarım yaşamazsın. Ancak bu senin eğitim hayatın. Sevgilinin bu konuda sana saygı duyması gerekirdi müdahalede bulunması değil.
Hani Uludağ ile Muğla Sıtkı Koçman fena okullar değil ama sevgilin için kalmakta bilmiyorum yapılacak şey değil.00 Yorumla
+1 yılTabiki de yaşarsın nerden biliyorsun evlilik olacağını ki olsa bile hiç bir şeyin garantisi yok sanat meslek altın bilezik dışardan bitir ama bitir kimse için hayatını yok sayma derim
10 Yorumla
+1 yılHani bence gitmek istiyosan gitmelisin. Sonuçta bu senin geleceğini etkilicek bi karar ve sevgilinin buna karışmaya ya da engel olmaya hakkı yok. Sonuçta o seni yönetemez. Bence içinden geleni yap ve pişman olmayacağından eminsen o zaman gitme. Ben olsaydım giderdim.
01 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca siz daha sevgiliyken buna engel olabiliyosa evlenince nolur onuda düşün. Baştan sana karışmaması gerektiğini ve karışamiyacağınį belirt bence.
Başkaların dediklerini boş ver. Hayat senin hayatın, kalbinin sesini dinle. Pişman olmak istemiyorsan arzu ettiğin şeyi yap😎✌🏻
00 YorumlaKariyerin kalıcı sevgilin belli bir sorunda gidicidir ben senin yerinde olsam dinlemezdim çünkü bir insanı ne kadar seversen sev ya da seni ne kadar severse sevsin kimsenin kimseyi kısıtlamaya hakkı yoktur elbette aklı kalacak seni düşünecek ya da mesafe ilişkisinin zor olduğunu düşünecektir ama sevdikten sonra bunların bir önemi yok önemli olan iyi anında da kötü anında da sana destek olması
00 Yorumla
+1 yılÇok büyük bir hata. Hayat senin hayatın yeri geliyor ailemize bile söz hakkı vermiyoruz bazı konularda. İki gün sonra belki hayatında olmayacak birisi için büyük risk almışsın maalesef. Umarım pişman olmazsın ama hayatının büyük bölümünü etkileyecek bir karar için başkasını dinlememeliydin.
00 YorumlaSakın bu Hataya dusme lutffen mantıklı düşün lütfen. Emin ol üniversitede her şey farklı oluyor. Ayrılırsiniz demem nasip bu bilemeyiz ama yüzde 99 u bitiyor zaten fikirlerin ortamlar düşünceler değişebiliyor. Lütfen bu hataya dusme ablam o hataya düştü sevgilisi için. Ama sonra ayrıldılar başka insanlar girdi ikisininde hayatına. Lütfen iyi düşün.
00 YorumlaKimse için hayallerini satmamalıydın hayatının yanlışını yapmışsın ama çocuk seninle ciddiyse bktannsn bi meseleden ayrılmıycaksa doğru karar vermişsin demektir
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 2,9b cevap paylaştı. Sevgilin mi seni bu yaşa getirip, okuttu? Hani aileye olan saygı ve sorumluluk? Demek ki ailene olan bağın, sevgiliyi bulana kadarmış. Kızım olsan, seni artık sevmezdim.
00 Yorumla
+1 yılbenim erkek arkadaşım Eskişehir'de okuyor ben İzmir'i istiyorum diye kriz geçiriyor yine de İzmir'e gideceğim o giderken bana sormadı ki sorsaydı hayalin neresiyse oraya git derdim bence pişman olacaksın hayat senin hayatın seni gerçekten sevip güveniyorsa zaten sıkıntı olmayacaktır
00 Yorumla
+1 yılBana sorarsanız gitmezseniz pişmanlık yaşarsınız. Geleceğiniz için bu gerekliyse ve sevgiliniz de sizi seviyorsa yani gerçek anlamda sizi seviyorsa buna anlayış göstermesi gerekir.
00 YorumlaAynı olay başıma geldi beni göndermedi bende enayi gibi gitmedim kendisi için 1 yıl daha ders çalıştım aynı şehirde okuyalım diye ben kazanamadım o kazandı defolup gitti ve 3 ay içinde beni aldattı ayrılırsa ayrılsın en önemlisi kariyer bu hayatta
00 Yorumla
+1 yılÇok saçma. Esin değil annem değil baban değil ki onlar bile bir yere kadar karışabilir. Bu senin hayatın. Kimse karışamaz bu denlice hayatına. Hele ki günümüz sevgilikte hiç olmaz.
01 Yorumla- +1 yıl
Nerdesin? 🤔
eğer gideceğin şehrin uzun bir zamandır hayalini kuruyorsan, o istediğin şehirde de çok istediğin bir okul varsa ve sen sevgilin istemiyor diye gitmediysen tabii ki de büyük bir pişmanlık duyacaksın ileriki zamanlarda. çevremde böyle yapıp da pişman olan birçok insan var ama pişman olmayıp sevgilisiyle şu an evli olanlar da var. inşallah sen pişman olan taraflardan olmazsın. :)
00 Yorumla
+1 yılPişmanlık yaşayacaksın oncelikle mesleğini ele almalısın esin değil birseyin değil ileride okumadım eşlik sahibi olmadım eşim veya ailem verirse harcıyorum yoksa yok durumlarını çok yasayacaksin
00 YorumlaSevgili kim hayırdır. Karısı mısın nişanlısi mısın. Pişman olursun bence kesin. Caymak icin fırsatın varsa bi saniye bile daha geç kalma. Sana güvenmiyorsa kendi bilir. 👍
00 Yorumla
+1 yılBen de gitmemiştim sonradan pişman oldum sonradan pişman olmama pişman oldum çünkü bu şehir de güzeldi yani şu an bir pişmanlık yaşamamama rağmen pişmanım 😅😇
01 Yorumlabu senin hayatın ama kendi ayaklarının üstünde duran biri olmak daha iyi sonuçta kendine yatırım yapmak gelecekte gereken bir şey sevgilinin gelecekte yanında olacağının garantisi var mı?
00 Yorumla
+1 yılAllah akıl fikir versin ne diyim. Sevgilin istemiyorsa okulada gitme hatta kendini öldür dese onuda yapar mısın?
10 YorumlaO kim ki sana karışıyor? Sevgiliniz sahibinizmiş gibi bırakın Allah için, şimdiden pişman olmuşsun maalesef...
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBen olsam giderdim ama senin hayatın bilemem sevgili dediğin nedir ki anan degil baban değil nikahlı kocan degil
00 Yorumla Bursa daha iyi o yüzden sorun yok bence ejcjwjkcennxnz ama yine de hayatına bu kadar müdahale etmesi iyi değil
00 Yorumla
+1 yılgerçekten çok pişman olacaksın 🤦🏻♀️ kararlarını hele hele hayatının yapı taşı olan kararlarını neden ona göre şekillendiriyorsun
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kendine düşman olsan bu kadar olurmuş. Seni seven değer veren biri eğitimini destekler teşvik eder, bencillik yapmazdı.
00 Yorumla
+1 yılHemde nasıl ❗️ Evli olsan tamam ancak insanların sevgililikte özellikle eğitimini engelleme gibi bir hakkı olamaz.
00 Yorumla
+1 yıleğer karşındaki insan için değiyorsa pişmanlık yaşamazsın ama yarın bir gün ayrılınca içinde bir ukte kalır
00 Yorumla
+1 yılAsla vazgecmem. Ama bi arkadasim memur olarak atandigi yerden svegilisi istemedigi icin istifa etmistu
00 YorumlaYaşarsın senin hayatın sevgilin şu an hayatında belki oda bı zman sonra olmayabilir yani senin kendi düşüncen önemli bende Bursa'dayim 😊🌸
00 Yorumla
+1 yılSevgilim istemedi gittim aldattı iyi ki de gitmişim şerefs! z
19 Yorumla- +1 yıl
Beslenme programı hazırlıyor musun?
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
Bana hazırlar mısın beleşe 😅
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
Ne kadara yapıyosun peki
- +1 yıl
@sözümyokartık_ ödeme için değil burdan diyet yazmıyorum artık.
- +1 yıl
Aaa neden ki 🤔
- +1 yıl
Uzaktan kontrol etmek zor oluyor bilgiler tam anlamıyla paylasilmadigi icin de düzgün ve saglikli ilerleyemiyoruz.
- +1 yıl
Hım anladım bilmem ben kilo almak istiyorum
Kesinlikle evet
Şöyle bir şey de var gitseydin o zaman da garanti bozulurdun10 YorumlaKalbinden ne geçiyorsa o olmalı. Bunun cevabını kendinde aramalısın
00 Yorumla
+1 yıl
Bu soruyu sormandan belli..
Sen bu kararı verdıgın ıcın mutlumusun00 Yorumlason pişmanlık neye yarar. herşeyin bedeli var. buraya kadar:)
00 YorumlaGitmeyip daha iyi bir bölüm okumadıysan pişman olursun...
00 YorumlaEvet hemde çok asla geleceğine müdahale etmesine izin verme yanında olsun bu konuda
00 Yorumla
+1 yılBu soruyu sormandan belli..
Sen bu kararı verdıgın ıcın mutlumusun00 Yorumla
+1 yılSevgiliyken böyle bir şey talep etmeye hakkı yoktu. Enayilik yapmışsın.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılYazıp yazıp sildim bir insanın olabileceği en üst seviye @ptalliksin
00 Yorumla
+1 yılCok net yaşarsın o yuzden geleceğini birinin uzerine kurma.
00 Yorumla
+1 yılHayat benim hayatım benim karnımı sevgili doyurmayacak
00 Yorumla
+1 yılYaşıyorsun. İçten içe pişman olmasan en başta bu soru aklına gelmez.
00 Yorumlahemde çok yaşarsın.. birisi istiyor diye değil siz ne istiyorsunuz ona bakın
00 Yorumla- Devamını Gör (136)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer