Üniversitede okuyorum, ortalamam bu dönem düşük gelebilir. Bahar döneminde DC ile verdiğim dersleri tekrar mı almalıyım yoksa daha iyi çalışsam düzelir mi?

Üniversite birinci sınıf öğrencisiyim. Ne kadar çalıssam da doğru çalışamadım sanırım ve güz dönemi ortalamam düşük gelebilir. Birkaç dersi yüksek ihtimalle DC vereceğim. Bahar döneminde not ortalamamı düzeltebilir miyim, maksimum kaç yapabilirim ve bu sonraki sınıflarda çok etki eder mi? DC ile verdiğim dersleri tekrar almak mı yoksa bahar döneminde daha iyi çalışmak mı?

Üniversitede okuyorum, ortalamam bu dönem düşük gelebilir. Bahar döneminde DC ile verdiğim dersleri tekrar mı almalıyım yoksa daha iyi çalışsam düzelir mi?
Cevapla