Mental sağlığımı etkiliyor diye işi bıraktım , is bulamiyorum anas?

3.5 yıl bildiginiz zulüm çektim, ustelik tr nin en büyük kurumsal şirketlerinden biri idi. Terfi değil, bol bol geri bildirim alıyordum. Gına getirdiler , birgun çat diye bıraktım.

3.5 ay oldu, başvurduğum hicbir yer dönüş yapmıyor. Tesetturluyum de zaten x2 daha zor.

Mental sağlığımı etkiliyor diye işi bıraktım , is bulamiyorum anas?
Cevapla