Denemeye girdim, çok kötü geçti. Ne yapacağım böyle?

Bugün denemeye girdim, çok kötü geçti. Sayısal mezunuyum. Şu zamana kadar hiç deneme felan cozmemistim. Bu sene çalışıyorum ama çok zod gerçekten. Sayısal olmama rağmen matematikten sadece iki soru çözdüm zamanım bile kalmadı. Yarım saat zaten geç girdim. Ordan gitti zamanım. Hoca son yarım saat kaldı dediği an ben daha yeni matematige geçmiştim. Fen bile çözmemistim. Ne yapacağım, bana gerçekten destek olabilecek biri varsa çok sevinirim. Ne yapmam gerekiyor, elimden geleni yapmak istiyorum. Bu konu gerçekten benim için çok önemli 🥺

Denemeye girdim, çok kötü geçti. Ne yapacağım böyle?
Cevapla