Yaşlı bakım okudum ama yanlış tercih yapmışım. Mesleğim zor bi iş gerçekten. Şimdi sezonluk otellerde aşçı yardımcısı olarak çalışıyorum. Sizce ataması olan bi bölüme tekrar üniversiteye girmek mantıklı mı?
Laborant tıbbi sekreterlik ya da var da öneriniz? Mantıklı mı sizce bi bayan olarak geleceği garanti altına almak lazım diye düşünüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Türkiye'de herhangi bir şeyin tekrarı tekrar edene öncekinden daha çok hayal kırıklığı yaşatiyor 👍🏻
Yaşlı bakım tekrarını okumak pişmanlık çünkü sevmiyorum bi hata yaptım
Meslek öğrenmek için gideceksen mantıklı iyi bir meslegin olursa kolay kolay işsiz kalmazsın
şu an elimde bi mesleğim var. İş bulma konusunda sıkıntım yok geliştirmek istesem her martta sezon açıldığında gidip çalışabilirim
Senin yerinde olsam seçimleri beklerim her şey seçimlerden sonra belli olur
Sakın gitme. Başarılı olmak için üniversitesi okumaya gerek yok.
Kaç yaşındasınız şu an? Tekrar Hazırlanma gücünü kendinizde görüyorsanız neden olmasın
26 yaşındayım şu an tek sıkıntı çalışırken cok yorulduğum için yazın işe gitmemem gerekiyo
Hem çalışıp hem hazırlanmak yorar seni, çok zor olur
Daha önce denedim zaten olmuyo çalışsam da part time tarzı bişey olursa
Çalışmak zorunda mısın
Ya kenarda birikimim yaptım biraz ama arkadaşlarım gidecek çalışcak ben yanlız kaldım
Çalışmadan durabilir miyim bilmiyorum
Her ikisini beraber götürebilir miyim? Diye kendine sor
Daha önce denedim ama 22 yaşındaydım o zaman çevre arkadaşlar cok etkiledi bide lojmanda kalıcam imkanlar cok iyi değil
Doğru olduğuna inandığın bölüme karar verebilirsen neden olmasın.
Yani denemeden de bilemem tıbbi sekreterlik güzel bölüm
Hayırlı olsun 🙂
üniversiteye gitmek yerine bir yerde işe başla en azından kariyerine başlamış olursun
Çalışıyorum yukarıya da yazdım zaten aşçı yardımcısıyım otelde
Ama özel sektör çok yogun ve yorucu
kendini geliştirebileceğin bir alan seçmende fayda var
Zaten mesleğim elimde her sene rahat bi şekilde kendimi geliştirme imkanım var ama şunu da düşündüm nereye kadar evlencek olsam bi izin rapor alamıcaksın ya bilmiyorum aslında kafam karışık
sadece bu sebepten tedirgin olma bence
Elimde mesleğim var sıkıntı değil ama işte bilmiyorum yaş ilerledikçe imkansızlaşıyor
tanışabilirmyiz
Yazdım size
Hemşirelik düşündün mü?
3 sene hazırlandım
Geçen sene de artık maddi yönden sıkıntı cektim ailemden isteyemedim Antalya da çalışmaya başladım
Ebeliğin sıralamalari biraz daha düşük onlara bakabilirsin yok atlastan eğer tekrar hazırlanmak istiyorsan tabiiki karar senin
Ebeliğe geçiş yapamıyorum
Ne diyim ki insallah bı yolunu bulursun