Yaşamanın her gün zorlaştığı Türkiye'de sizce tekrar üniversiteye girmek mantıklı mı?

Yaşlı bakım okudum ama yanlış tercih yapmışım. Mesleğim zor bi iş gerçekten. Şimdi sezonluk otellerde aşçı yardımcısı olarak çalışıyorum. Sizce ataması olan bi bölüme tekrar üniversiteye girmek mantıklı mı?

Laborant tıbbi sekreterlik ya da var da öneriniz? Mantıklı mı sizce bi bayan olarak geleceği garanti altına almak lazım diye düşünüyorum.

Yaşamanın her gün zorlaştığı Türkiye'de sizce tekrar üniversiteye girmek mantıklı mı?
Cevapla