Açıköğretim okumak, insanların gözünde neden yetersizlik görünümü yaratır?

Selamlar :)

Bazı kişilerin gözünde neden yetersizlik görünümü yaratır?
Açıköğretimde okumak, okumanın yerine geçmez mi sence?
Bu konuda ne düşünüyorsun peki?
Açıköğretim okumak, insanların gözünde neden yetersizlik görünümü yaratır?
Açıköğretim okumak, insanların gözünde neden yetersizlik görünümü yaratır?
Cevapla