Üniversite'de düşük puanlı bölüm okuyanlar neden okuyor?

Saçma buluyorum da. Git çalış tekrar gir adam akıllı bölüm kazan. Düşük puanlı bölüm okuyup ne olacaklarını zannediyorlar ki? Boş yere masraf

Üniversite'de düşük puanlı bölüm okuyanlar neden okuyor?
Cevapla