Üniversitede hocalar kasten mi düşük puan veriyor yoksa ben mi çok beceriksizim?

ben hocaların kasten cimri puanlar verdiklerini düşünüyorum özel ünideyim belki de düşük puan vermeleri için baskı yapılıyordur

Üniversitede hocalar kasten mi düşük puan veriyor yoksa ben mi çok beceriksizim?
Cevapla