Ders notlarım çok iyi değil diye kendimi gerizekalı hissediyorum?

Zaten herkes senden bir b*k olmaz diyip duruyor bana. Bir de ders notlarım düşük yani en düşük notum 52 60 75 orta. 90 alanlar felan oluyor kıskanıyorum bende sorun ney diyorum. Gerçi dersi derste dinlemek gerek pek gitmiyorum derslere. Napıcam bilmiyorum. Bunun notlarla bir alakası var mı sizce
Ders notlarım çok iyi değil diye kendimi gerizekalı hissediyorum?
Cevapla