Öğrenciler için elimden geleni yapsam da notların geneli düşük. Ne yapmalıyım?

Anadolu Lisesi'nin de Edebiyat öğretmeniyim. Anadolu olmasina bakmayın düz lise seviyesinde öğrenciler yerlerdeler. Elimden geleni yapıyorum, kendimi paralıyorum ama yine de 50 altı alan öğrencilerin sayısı az değil. Hal böyle olunca kendimi suçluyorum ama bir yandan da bakınca yapabilcegimden fazlasını yapmışım. Kalıp gecmelerinden cok ogrenip ilerlemelerini istiyorum. Herkesin iyi olmasini istiyorum ama bizim okulda mümkün değil galiba. Yazılıları okuduğumdan beri moralim bozuk ne yapmaliyim sizce?
Öğrenciler için elimden geleni yapsam da notların geneli düşük. Ne yapmalıyım?
Cevapla