5. sınıf veletleri yüzünden ben kötü öğretmen gibi gözüküyorum?

Öyle böyle değil çıldırdılar son ders. Müdür yardımcısı geldi sese. Rapor alıp okula gitmek istemiyorum vallahi bezdirdiler canımdan. O kadarvdil döktüm. Daha yeni öğretmenim ve beni inanılmaz rezil ediyorlar. Her yolu denedim ama yeni olduğumu bilişim bunu suistimal etmeye çalışıyorlar anladığım kadarıyla. Elalemin veletleriyle uğraşmak çok zor cidden. Nolur saygı duyun öğretmenlere. Keşke memur olsaydım da bu mesleği seçmeseydim. Ağlattılar beni.

5. sınıf veletleri yüzünden ben kötü öğretmen gibi gözüküyorum?
Cevapla