Merhaba,
Inşaat mühendisiyim 1 yıllık ama daha fazla bu meslegi yapmak istemedigime karar verdim bir kadin olarak kendimenuygun olmadigini dusunuyorum. İsim yoksa bende yokmusum gibi ozsaygim hicbir seyim olmuyor. Erkekler surekli bu durumdan faydalanma cabasi icerisindeler. Baskasina anlattigimda kadinlarla calismak cok zor gibi seyler diyolar ama benim sorunum erkek kadin degilki benim sorunum boyle bir meslek yapmak istememde.(merak eden olursa diye soyluyorum anne baskisiyla ablamin mimar olmasi nedeniyle yazmistim aslinda birakiyordum pandemiye denk geldi son iki senem ve bitti) Bu durum beni cok etkiliyor psikolaga gidiyorum ama yardimcinolmuyor. Ne yapabilirim? Tekrar okumak ogretmenlik denemeyi dusunuyorum olursa alanimda yuksek yapmak istrmiyorum. iki yillik saglik tarzi bir sey mi okusam. Ne istedigimi bilmiyorjm artik bosluktayim kayboldum resmen.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer