26 yaşında mesleği olmayan birine tavsiyeniz neler?

İki yıllık saçma sapan bir bölüm okudum. Ne özelde ne devlette iş yok. Bir fabrikada asgari ücrete çalışıyorum. Çok güvencesiz ve tedirgin hissediyorum. Mental olarak çok yorgunum. Çalışırken dahi isteksiz çalıştığımı söylüyor iş yerindekiler. İşe giriyorum işte mutlu değilim, evde duruyorum hepten beter oluyorum. Başka ne yapabilirim? Başka bir bölüm daha okumak işe yarar mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
26 yaşında mesleği olmayan birine tavsiyeniz neler?
Cevapla