Sınavlarda "4 yanlış 1 doğruyu götürür" şeklindeki cezalandırmanın öğrenciye etkisi nasıldır?

Sınavlarda neden "4 yanlış bir doğruyu götürür" şeklinde bir uygulama ile öğrenciler cezalandırılırlar da "4 doğru bil, bir doğru da bizden" şeklinde bir kampanya başlatılıp zekaya ve riske girme cesaretine ödül verilmez?
Sınavlarda 4 yanlış 1 doğruyu götürür şeklindeki cezalandırmanın öğrenciye etkisi nasıldır?
Sınavlarda "4 yanlış 1 doğruyu götürür" şeklindeki cezalandırmanın öğrenciye etkisi nasıldır?
Cevapla