Sınavlarda 4 yanlışın 1 doğruyu götürmesi çok saçma değil mi?

Ben o soruyu doğru yapmışım, ama neymiş yanlışlar gidermiş bilmem kaç puan. Eeee ben neden çalıştım madem doğru cevaplamak için.
Bir nevi ceza yani. Çok saçma bir eğitim sistemi. ben o soruyu doğru yapmışım arkadaş neden kırıyorsunuz. Açıköğretim sonuçlarım bozuk geldide sinirliyim ya.

Sınavlarda 4 yanlışın 1 doğruyu götürmesi çok saçma değil mi?
Cevapla