Öğretmenin kremini kullanan çocuklara disiplin cezası! Sence ceza vermek doğru mu?

Selamlar:)

Geçenler de bir yerde denk geldim. Öğretmenin masasında el kremi varmış ve birkaç öğrenci, kremi kullanmışlar. Yaşananları öğretmen öğrenince, iş disipline kadar yürümüş. Sence bir daha yapılmaması adına uyarı da bulunmak mı gerekir? Ya da disipline vermekle öğretmen iyi bir şey mi yapmış oldu?
Öğretmenin kremini kullanan çocuklara disiplin cezası! Sence ceza vermek doğru mu?
Öğretmenin kremini kullanan çocuklara disiplin cezası! Sence ceza vermek doğru mu?
Cevapla