Türkiye’de bir şirket haftada 4 gün mesaiye geçiyor! Haftada 4 gün çalışsan daha verimli olur musun?

Aksa Akrilik Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Cengiz Taş, "3 ay süre ile haftada 4 gün mesai sistemini deneyerek iş dünyasına örnek olacağız. 1450 çalışanımızdan fazla mesai ücreti almayan yaklaşık 200 çalışanımıza uyarlanacak sistem sonrası sonuçları duyuracağız" demiş. 👏 Bence iş ortamından fazla uzaklaşmak daha fazla deşarj olmayı sağlıyor. :)

Türkiye’de bir şirket haftada 4 gün mesaiye geçiyor! Haftada 4 gün çalışsan daha verimli olur musun?
Cevapla