• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

22 yaşında üniversiteye başladım, yaşıtlarım çoktan evlendi çocukları bile oldu. Ben okuyarak yanlış mı yaptım ya😒?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
44
Yapay Zekaya Sor
22 yaşında üniversiteye başladım, yaşıtlarım çoktan evlendi çocukları bile oldu. Ben okuyarak yanlış mı yaptım ya😒?
Cevapla
Üniversite Soruları Çocuk Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben 21 yaşında ikinci üniversitemi bitireceğim hatta bitirdiğimde 22 ye yaklaşmış olacağım yanlış mı yaptım ben de? 22 yaş zaten üniversite için çok normal orasını hiç düşünme. Ben erken atıldım üniversite hayatına o yüzden böyle. Sen böyle düşünme aslaa herkesin tercihi, hayatı, kaderi farklıdır. Sen en iyisini yapmışsın. Eş her zaman bulunur ama önceliğin mesleğin olsun. Ben mesela atanana kadar dahi birini hayatıma almak istemiyorum neden çünkü düzenimi kurayım hayatımı kendi ayaklarımın üstüne basarak devam ettirebileyim o hazzı alabileyim diye. Sana da başarılar dilerim etrafa kulak asma 🌸

    0
    2 Yorumla
    • Strong_Warrior
      Strong_Warrior
      +1 yıl

      Sallama. 21 yaşında ikinci üniversiteni bitiremezsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Strong_Warrior sallama gibi bir ihtiyacım yok:)) ikisi de önlisans ve çok iyi bölümler. Ki önemli olan ne zaman bitirdiğin değil ne bilgi edindiğin. Bu durumda sallayan sen oluyorsun ama ben sana öyle bir ifade kullanmak istemiyorum.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • çikolataçikilop
    çikolataçikilop Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    ay evlenenler ne oldu sanki?

    kocalarının eline bakıyorlar bu devir de eğer kocası 30.000 ve üstü maaş almıyorsa tek kişinin çalışmasıyla ucu ucuna yaşarlar

    hadi ilk aylar canım cicim sonra geçim sıkıntıları başlayınca birbirlerine düşecekler bu para nereye gidiyor her gördüğünü alma onu da giyme bilmem ne bilmem ne kavgalar gürültüler bir kere kendi paran olacak, olmalı ya mecburiyet bu başkasına muhtaç olmayacaksın kimseye nereye para harcadığının hesabını vermeyeceksin aldığın şey için bir ton laf işitmeyecek ekşi surat çekmeyeceksin

    evlenip ne olacak? çocuk da olunca zaten hadi bakalım eğlenceye onun bir ton masrafı stresi

    evlilik şu devirde yapılacak en büyük yanlış yani insanın hiç mi hayali, hedefi olmaz ya

    ya üni oku ya bir el işi öğren bir şey öğren üret kendini geliştir

    20li yaşlarda evlenmek nedir hayatının başlangıcı

    sen gelmiş 22 yaşında herkes evlendi ben niye okul okuyorum diyorsun

    evlen o zaman bacım niye okuduğunu anlarsın

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bende seninle aynı yaştayım ama geç kaldığımı düşünmüyorum. Okumak daha mantıklı geliyor bana. Elin oğlunun eline bakacak değilim okuyup kendi ayaklarımın üzerinde duracağım. Elalemin lafıyla geç kaldım diye düşünemem kusura baksınlar. Hayat benim hayatım benim yaşadıklarımı onlar yaşamayacaklar oturup kendi hayatlarına baksınlar. Kafana hiç takma erken yaşta evlenenleri görüyoruz ileride. Tabi istisnalar hariç genelleme yapmayalım şimdi neyse hemncinsim okul oku ve kendini geliştir bu zamanların geri gelmez, iyi kötü bir eş her zaman bulunur. İyi geceler diliyorum

    0
    0 Yorumla
  • PinkyMoon
    PinkyMoon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Evlensen ne olacak canım, evliliğin garantisi mi var? Seni aldatmayacağının, terk etmeyeceğinin garantisi mi var, ömür boyu bakacağının ya d abuna mı muhtaç kalacaksın? Oku kendi hayatını kur, kimseye ihtiyaç duyma, gururla kendi paranı harca.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

46

Cevap

63

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    Okumak daha önemli. evlilik marifet değil. ayrıca onlar evleniyorsa diye herkes mi evlenmek zorunda.

    0
    0 Yorumla
  • anywaybtw
    anywaybtw Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    ya erken yaşta evlenenleri ilerleyen yaşlarda görüyorsun hayatı ne kadar çabuk sırtladıklarını zorluk çektiklerini özgürlüklerini erkenden teslim ettiklerini. boş ver sen önce okulunu bitir sonra kısmetine bakarsın bu senin istediğinde olabilecek şeyler değil emim ol. kısmetin neyse o

    6
    0 Yorumla
  • Eoéa_Eoéa
    Eoéa_Eoéa Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    22 yaş o kadar geç bir yaş ki. Aman Allah'ım. Çok geç kalınmış bazı şeylere, insan evlenip hemen çocuk yapmalı, ne okuması etmesi, hemen eş adayı bulmak lazım... Ya daha gençsin Allah için ne geç kalınmışlığı...

    3
    0 Yorumla
  • xdoganx27
    xdoganx27 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 75%
    +1 yıl

    Bu tamamen psikolojik toplum baskısından kaynaklanıyor, insanların etrafındaki çevresindeki arkadaşları patır patır evlenince insan da ister istemez hemen evlenmem lazım galiba psikolojisine giriyor, bir de çevrenin baskısı da eklenince yanlış tercihler yapılabiliyor, Yaşın daha ufak, ne bu acele, evlilik öyle aceleye gelecek bir iş değil, okulunu bitir, ekonomik özgürlüğünü eline al, ondan sonra düşünürsün.

    0
    0 Yorumla
  • Vakt-imerhun
    Vakt-imerhun Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Okumak hayattan uzak kalmak değil. Okumak hiçbir zaman hata olmuyor. Çocuk sahibi olmak öyle kolay bir şey değil, şu an oturduğun gibi rahat oturamayacaksın, yatamayacaksın bile. İyice düşünmek lazım. Gençken istediklerini yap gez toz. Evlilik derdine düşme boş ver. Kısmet gelirse geri çevirme sadece

    0
    0 Yorumla
  • UranüslüGeldi
    UranüslüGeldi Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Ben 21'de başladım. Bahar dönemi 22 oldum ilk senemde. Yani hemen hemen aynıyız seninle. Hiiiic sorun etme. Evlenip ne yapacaksın? Elinde meslek yok, özelde işler kolay değil. Mecbur erkek eline bakmış olacaktın. Hoş mu sence? Kendine yakıştırıyor musun bomboş biri olmayı? Okumanın yaşı bile yokken evde ne yapacaktın ki? Her şekilde vakit geçiyor, en azından kendin için bir şeyler yaparak geçirmiş ol. Evlilik zamanı gelince illa ki olur. Ben de aynıyım bak seninle.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ne bu evlenme merakı cidden anlamıyorum 22 yaş daha çocuk sayılır nerdeyse, evlenin çocuk ta yapın ondan sonra geçim sıkıntıları baş gösterdiğinde anlarsınız yaptığınız hatayı ben 20 yaşındayım en az 4-5 sene var evliliğe diyorum bunlar çocuk bile yapmış sw djhddhhs

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kazak olduğunu gördüm bende diyorum bu bucada niye çekik gözlüler artmış aw shshshs

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    22 yasindayim acik lise okuyorum. 9 kisilik arkadas grubumda 1 kisi hariç hepsi evli. Hemen hepsinin cocuğu var. 2 cocugu olan dahi var 😅 bence asla yanlis degil. Bir Kere kime göre yanlış neye göre yanlış onların hayatı öyle bizim hayatımız böyle yani Herkesin seçimleri farklıdır Niye kendini onlarla kıyaslıyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yanlış yaptında diyemeyiz Yapmadında diyemeyiz Gelecek öngörusuz Cidden iyi bir evlilik yapabilecekken ve mutluluğu yakalabileceksen eminsen başka Ama 50 yaşımada gelsem ayakta dururum dersen başka Fakat biz şunu görmüşüzdür çoğu zaman 30-40 lara gelince kadınlar Hayatın zorlukları İş stresinden felan bunalıp ya koyim böyle düzene keşke evlenseydim diyorlar

    0
    10 Yorumla
    • GreenLover
      GreenLover
      +1 yıl

      İyi de kadın güzel olsaydı evlenir zengin koca bulurdu zaten güzel değil ki evlenememiş bunun çalışmayla alakası yok

      Yorumla
    • GreenLover
      GreenLover
      +1 yıl

      Çalışarak iyi de yapmış yaşlanınca güvencesi olur azda olsa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @GreenLover tamamda neden zengin olmaşı şart Çünkü altına rağzı olmiyor Orta direkde olabilir Sen dertsiz tasasız geçiniyorsan tamam olması gerek Ama burada ya zengin ya zengin goruyoruz

      Yorumla
    • GreenLover
      GreenLover
      +1 yıl

      Tiple alakalı durum bu o kadınlar ben çalışayım kocasız kalayım demiyor

      Yorumla
    • GreenLover
      GreenLover
      +1 yıl

      Tipsiz oldukları için yalnız kalıyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @GreenLover onun için çok çirkin olmaları gerek

      Yorumla
    • GreenLover
      GreenLover
      +1 yıl

      Olabilir herkes güzel olacak değil yaa bazı insanlar doğuştan şişko oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @GreenLover yok be hadi diyelim ôyle olldu verebilir. Azim gerek

      Yorumla
    • GreenLover
      GreenLover
      +1 yıl

      Allah vermemiş işte uzatmaya gerek yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @GreenLover Allah vernişde pes et dememis

      Yorumla
  • Grininellitonu35
    Grininellitonu35 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Eğer sen de evliliği başarı olarak gören bir zihniyetsen hiç boşuna okuma zaten
    Insanlar yuva kurayım diyor evleniyor evliliğe eşe en çok ihtiyaç duyacağı zaman da ayrılıyor çocuklar da ortada kalıyor tam bir rezalet Ama okumak Hayat bağımsızlığı konusunda bir yol katetmeni sağlayabilir

    0
    0 Yorumla
  • gerçekçikız3400
    gerçekçikız3400 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Gerçekten çok ciddi bir şekilde söylüyorum ister kızın bana ister kızın umrumda değil ama bu zamanın gençlerinde gerçekten akıl yok yemin ediyorum altını çizerek söylüyorum canım benim oku hayatını kurtar bir erkeğin eline bakma ne evlenmesi kafanmı iyi ya lütfen oku

    1
    4 Yorumla
    • Tomjerry31
      Tomjerry31
      +1 yıl

      Okuyup ne BK olacak boşa okur

      Yorumla
    • gerçekçikız3400
      gerçekçikız3400
      +1 yıl

      Sen ne oldun acaba okumayıp profmu oldun en iyi örnekçil insan?😡

      Yorumla
    • Tomjerry31
      Tomjerry31
      +1 yıl

      Olacağımı oldum 🙋

      Yorumla
    • gerçekçikız3400
      gerçekçikız3400
      +1 yıl

      Belli zaten olmuşsun yorummundan

      Yorumla
  • ugurrray
    ugurrray Takip Et
    Xper 2 Yaş: 45
    +1 yıl

    Evlenenlerin başları göğe ermiyor inan. okulunu bitirip mesleğini eline aldığında evlenmeyi düşünmen daha iyi ve akıllıca olur. erken yaşta evlenip ya da okumayı bırakıp evlenenlerin pişman olduğuna çok şahit oldum

    2
    0 Yorumla
  • Raporsuzdeli07
    Raporsuzdeli07 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 61%
    +1 yıl

    Saçmalama ya okumanın yaşım var 80 90 yaşında üniversite mezunu adamlar var ve evliliğin de yaş Yok onlar küçük yaşta evlendi çok mu iyi oldu gençliklerini heba ettiler

    0
    0 Yorumla
  • ZırhıPaslıKahraman
    ZırhıPaslıKahraman Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben 30 umda ikinci üniversiteme başlayacağım. Hayatta hiç bir şey için geç değil zira her insanın zamanı kendisine özgü. Zaman olgusunu kimse ile rekabet konusu haline getirmeyiniz.

    0
    0 Yorumla
  • kalk_bi_çay_yap
    kalk_bi_çay_yap Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende de durum aynı hala okuyom bi evlenemedik gitti sevgilimizle evlendik evlendik daha zor buluruz talip fkfmgm

    1
    0 Yorumla
  • vosea0
    vosea0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 88%
    +1 yıl

    Ne bu evlilik merakı be abi burada 24-25 yaşında üniversite okuyanlar var evlenmek zor bir şey değil zaten büyütme kafanda

    0
    0 Yorumla
  • KaramelMacchiato_
    KaramelMacchiato_ Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl

    Evlenip cocuk yapmak intihar gibi bisi. Evlilik neyse de cocuk direkt stres maddi kaygi. boş ver en iyisini yapiyosun gec falan degil

    0
    0 Yorumla
  • postmodernpokemon
    postmodernpokemon Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl

    Kesinlikle doğru yapmışın. Üniversite hayatının, tümünü etkileyecek, şekil verecek bir olay. Bir kaç sene kaybetmen önemli değil.

    0
    0 Yorumla
  • yigit6443
    yigit6443 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 96%
    +1 yıl

    Yaşın geç değilde okuduğun bölümün istikbali yoksa kendini başka alanda geliştir sırf üniversite mezunu olmak için üniversitesi okuma

    0
    0 Yorumla
  • Turkuaz88
    Turkuaz88 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 94%
    +1 yıl

    boş ver keşke üni okusam 6 yıldır üni okuyorum okul uzayınca ailem zorla sevmediğim bir işe soktu beni

    0
    0 Yorumla
  • BURAKKKK3434
    BURAKKKK3434 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 92%
    +1 yıl

    bende ocakta 24 oluyorum acıktan liseyi yeni bitirdim bilemiyorum başarabilirmiyim 1-2 sne sonra üniversiteye başlamak istiyorum bende

    0
    0 Yorumla
  • desperate06
    desperate06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 52%
    +1 yıl

    Ben 28 yaşımdayım bekarim geç kaldım demiyorum sen 22 yaşında gecmi diyorsun

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen erkeksin 😒

      Yorumla
    • desperate06
      desperate06
      +1 yıl

      Niye öyle düşünüyorsunki şu an kaç yasindasin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      22 sen erkeksin kendine iyi bakarsan 30 da bile 20lik kızla rahatlıkla evlene bilirsin ama kadınlar öyle değil genç yaşta iyi bı eş bulabilirler ancak.

      Yorumla
    • desperate06
      desperate06
      +1 yıl

      bir şey olmaz 26 ya kadar yolu var rahat ol benim arkadaşlarım hep 25-26 evlendi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      23 de evlenicem ben😏

      Yorumla
    • desperate06
      desperate06
      +1 yıl

      Benim konusutgum kızda 23 yaşında olursa olur ama o daha okuyor

      Yorumla
    • desperate06
      desperate06
      +1 yıl

      var mı aday şu an

      Yorumla
  • angelofthecity
    angelofthecity Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 69%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 702 cevap paylaştı.

    Hayir hayir sakin oyle dusunme.
    Afferin ve tebrikler hayatinin en dogru kararini verdigin icin sana 5 ⭐ veriyorum. 👏👏

    0
    0 Yorumla
  • BirAnanasAldirdim
    BirAnanasAldirdim Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 59%
    +1 yıl

    Belki de onlar yanlış yapıyordur. evlenmenin ve anne olmanın zamanı geçmiyor. Önceliğin her zaman kariyerin ve kendini geliştirmek olmalı

    0
    0 Yorumla
  • Onceuponatime2020
    Onceuponatime2020 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Çingene Mahallesi'nde mı oturuyon kim bu yaşta evleniyor

    0
    39 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır hatta Türkiye de bile değilim

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Türkiye'de değilsen normal bence zaten ekonomik sıkıntı da yok burada kadınlar ayaklarının üzerinde durmak zorunda.

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Hangi ülke?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kazakistan

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Hmm şimdi işler değişti 😂 boş ver sen okumakla en iyisini yapıyorsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Niye öyle söyledin ki😂

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Avrupa ülkesi olsa derdim zaten devlet bakıyor bakmasa da iş bulmak çok kolay ama Kazakistan bence Türkiye'den de kötüdür. Sen okulunu oku hayat bu devirde zor ben şahsi olarak okumamış kendi ayaklarının üzerinde duramayan biriyle evlenmem.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen öyle düşünüyorsun burada tam tersi oluyor okuyan kızları istemiyor erkekler. Sebebi ben evimde kadın istiyorum çalışmasını istemiyorum diyorlar.

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Sen kazak mısın? Türk değil misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır kazağım
      Türk üniversitesinde okuyorum

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Türkiyede misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet İzmir'de

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Ben de izmirdeyim ha 😄

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Şu ege yurtta kazak falan çok onlardan misin

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Ne oldu ya gittin 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kaçak değil devlet tarafından özel olarak getirilmiş öğrenciler denim ben. Yani türk Kazak yabancı öğrenci iş birliğine geldim

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Hayır kaçak demedim zaten ben de ege universite Hastanesi'nde sağlık memuruyum çok kazak goruyorum burada.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olabilir

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Türklerden çekiniyor musunuz hep grupça dolaniyorsunuz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bı takım Türkler ırkçılık yapmazlarsa çok daha mutlu olurduk!

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Kim yapıyorsa o kendi karakteri ama İzmir diğer şehirlere nazaran daha iyi çoğu yerden.

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      burada kimse kimseye karışmaz fazla giyim kuşam yaşayış tarzı vs..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Birçok ortamda mağrus kaldım. Yapacak bir şey yok ben burada eğitimimi alıyorum zamanı geldiğinde de kendi ülkeme donucem.

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      Onlar karaktersiz şerefsiz insanlar siz misafirsiniz misafire böyle davranilmaz.

      Yorumla
    • yagmursema
      yagmursema
      +1 yıl

      Bişi sorabilir miyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bana mı

      Yorumla
    • yagmursema
      yagmursema
      +1 yıl

      Yo erkek olan kişi

      Yorumla
    • yagmursema
      yagmursema
      +1 yıl

      Buarada okumayi secmissin işte ben okumadm diye pismanim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Niye okumadın ki sen?

      Yorumla
    • yagmursema
      yagmursema
      +1 yıl

      Anemi kaybetm sınava 3 ay kala sonra psikolojim bozuldu gitmek istemedim 54 kardeşle kalınca gidemedm

      Yorumla
    • yagmursema
      yagmursema
      +1 yıl

      Evlenip neyapacan kız boş ver 27 28 kadar işin olsn sonra bulrsn birini buarada insalah 2 yilliktr

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      54😳

      Yorumla
    • yagmursema
      yagmursema
      +1 yıl

      4 kardeş üstüme kalinca yazcaktm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim geri dönmüş yok zaten ama yaşım geçiyor diye endişeleniyorum biraz

      Yorumla
    • yagmursema
      yagmursema
      +1 yıl

      Endişelenme belki moralin bozuluyo olabilir ama pişman olma hicbi zaman bu tavsiyemi unutma ben biraktm yemek temizlik hergin aynı şey bikiyorm. babamin veridgi 100 TL ile idare ediyorum ben lise mezunuyum buarada

      Yorumla
    • yagmursema
      yagmursema
      +1 yıl

      2 yılık okutmuş olsalardi şu an farklı bi hayatm olrdu şu an arkadaş ortamım bile kalmadi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok hayallerim hedeflerim vardır biranda çöktüm unuttum bilmiyorum ne oldu ama bırakacak değilim.

      Yorumla
    • yagmursema
      yagmursema
      +1 yıl

      Anladm

      Yorumla
    • Onceuponatime2020
      Onceuponatime2020
      +1 yıl

      @yagmursema mesaj attım sorabilirsiniz

      Yorumla
  • endîşnâk
    endîşnâk Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 423 cevap paylaştı.

    haydaaa sen doğru olanı yapmışsın sakın pişmanlik duyma, ilerde anlarsın

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Seninde talibin olsaydı evlenirdin senin elinde olmayan şeylerle kendini bitirme harap etme sanki okula gitmesen hemen çocuk yapacaksın ama yok öyle bir şey

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Sen bu akılla okusan bile bi şey olmaz. Yavv napacaksın ne güzel okuyorsun az. n gibi s. k derdine mi düştün. Oku onlar seni kıskansın git erasmusa falan çalışta. Özendiğin şeye bak

    0
    0 Yorumla
  • bello35
    bello35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 71%
    +1 yıl

    Asla. Herkesin kendi zamanı vardır. Kimi 20 yaşında evlenir kimi 40. Bunlara takilma.

    0
    0 Yorumla
  • Xhaxx
    Xhaxx Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 63%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 396 cevap paylaştı.

    Evli arkadaşlarının kaçı mutlu sence? Çoğu pişmanlık duyuyor. Bu düşünceyi aklından çıkar.😌

    0
    0 Yorumla
  • samedjackson
    samedjackson Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 619 cevap paylaştı.

    Gayet iyi olanını yaptın sen belki kaderin orada çıkar üni biter eglenirsin belli mi olur

    0
    0 Yorumla
  • Qarismaa34
    Qarismaa34 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 47%
    +1 yıl

    Evlenip okumaya devam edebilirsin. Bunu destekliycrk kültürlü bir eş edinip

    0
    0 Yorumla
  • pars1453
    pars1453 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Hayır yanlış değil yanlış diyenlere de kulağını tıka

    0
    0 Yorumla
  • ivsfg777
    ivsfg777 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 79%
    +1 yıl

    Evet burada yanlış yapan birisi var ama o sen değilsin. Emin ol😉.

    0
    0 Yorumla
  • zerenursena
    zerenursena Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 91%
    +1 yıl

    Sacmalama yaşıtların erken evlenmiş sen okumaya devam et

    0
    0 Yorumla
  • ak3ar1
    ak3ar1 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 78%
    +1 yıl

    zengin koca bulmalısın boiver okumayı. Zengin kocaya yatırım yap. :)

    0
    0 Yorumla
  • oyunumuzvar3544
    oyunumuzvar3544 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    neden yanlış oluyor sen ayakta durmak için okuyorsun kimseye muhtaç olmamak için

    0
    0 Yorumla
  • frenchgirl16
    frenchgirl16 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Bi dk bi dk senin yaşıtların evlendi ve çocuk mu yaptı oha benim yaşıtlarım nerde lan

    0
    0 Yorumla
  • ØŔůhĚmīčīØ
    ØŔůhĚmīčīØ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Yaşitlarin neye evlenmiş allahşkina 22 yasinda evlenilir mi kafayi mi yediniz

    0
    0 Yorumla
  • ZeyneOpe
    ZeyneOpe Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Aynı durumdayiz boş ver oku çalış evlenmek çok matah bir şey değil zaten bence

    0
    0 Yorumla
  • Ildır35
    Ildır35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 56 , eic 96%
    +1 yıl

    Okumak para demek.

    Okumak öncelik olmalı evlilik her zaman olur.

    0
    0 Yorumla
  • ekayi61
    ekayi61 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 32%
    +1 yıl

    Maaşını eline aldığında ne kadar doğru yaptığını anlayacaksın

    0
    0 Yorumla
  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Yanlış yapmadın ama bir taraftan da hazırlıklara basliyabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • Gercegimsanri
    Gercegimsanri Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Herkesin hayatı farklı şartları farklı kıyaslama ile hayat yaşanmaz yaşansa da mutlu olunmaz😊

    0
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 483 cevap paylaştı.

    hayır hayır sakın ha devam et boşuna dememişler yaşı yoktur okumanın lütfen devam et

    0
    1 Yorumla
    • Tomjerry31
      Tomjerry31
      +1 yıl

      Okuyup ne şeyime sap olacak

      Yorumla
  • aslıı_449
    aslıı_449 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    bence iyi yapmışsın. 22 evlilik için erken henüz. oku bence

    0
    0 Yorumla
  • mert1512
    mert1512 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Yani hayat görüşüne bağlı her şey evlenip yuva kurmaksa istediğin yanlış yapmışsın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Benim yas 41 ben bile bekarim sana ne oluyor oku bence manyaklik yapma bence

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama benim evlilik yaşım geldi sen geç kalmışsan bana ne🙄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Zamaninda benimde gelmisti simdi gec kaldim. Yani bence evlenme okulunu bitir diplomani al. Bak ben evlenmedim kaldim benim yasitlarim simdi dede olmaya hazirlaniyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İşte bende senin gibi olmak dan korkuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Korkma olduysanda oldun ne var yani?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      🙄🙄

      Yorumla
  • meryemela58
    meryemela58 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sakın öyle düşünme ben halen okuyorum 26 yaşındayım evet bazenn bende çok takıyorum ama inan evlenince herkes mutlu değil bunu bil evlilik er geç olur✌️💫

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evlenme merakınız ne merak ediyorum cidden bu yasta evlenmeyi dusunecegine baska seyleri dusun

    0
    0 Yorumla
  • consınoaa
    consınoaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Önce kendini kurtar iyi bir iş sahibi ol kariyer hedefin olsun yanında iyi biri olsun sonra zaten kendiliğinden gelir boşverin bu evlilik işini gençlik yaşayın ya biraz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kocan seni terk eder ama kariyerin asla! Okumaya devam et doğru yoldasın:)

    1
    0 Yorumla
  • zirkonn
    zirkonn Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    evlenince ne oluyo la bunu nie başarı gibi lanse ediyosunuz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erken bile. Ben 30 yaşımdayım ve üniversite okuyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İstediğin ve iş bulma garantisi olan bir bolumse gayet güzeldir

    0
    0 Yorumla
  • Derinnn20
    Derinnn20 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bende 21 yaşında sınava giricem şu an hazırlanıyorum bence hiç geç değil asıl 22 yaşında evlenen kişileri erken buluyorum sen okuyarak en iyisini yapıyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    yol yakınken dön geri 😂😂😂 32 yaşındayım çocuk yapmadım 😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    27 yim makine mühendisi mezun işsizim, evlilik yapıcak kız yok güvenim de yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Puaahhah saçma sapan işler ya 22 ne mk nereye yetisiyon

    0
    0 Yorumla
  • Serii05
    Serii05 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 404 cevap paylaştı.

    Zaman ablacım Allah herkesin nasibini bir köşeye koymuştur

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (49)
Devamını Gör(94)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > 22 yaşında üniversiteye başladım, yaşıtlarım çoktan evlendi çocukları bile oldu. Ben okuyarak yanlış mı yaptım ya😒?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

21 yaşındayım okumakla evlenmek arasında kaldım? 11 cevap verildi
22 yaşında açıköğretim fakültesine başladım. Çevremdekiler küçümser gözle bakıyor. Bu yaştan... 17 cevap verildi
21 yaşında üniversite kazandım. Okumanın yaşı olur mu? 11 cevap verildi
21 yaşında üniversiteye başlarken arkadaşlarım ya evlendi ya da okulu çoktan bitirdiler. Ben... 52 cevap verildi
22 yaş okumak için geç mi? 30 cevap verildi
23 yaşında hukuk kazandim sizce okumalımıyım yoksa gec mi kaldim sizce? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨