Gizli Üye(25-29)+1 yılBen 21 yaşında ikinci üniversitemi bitireceğim hatta bitirdiğimde 22 ye yaklaşmış olacağım yanlış mı yaptım ben de? 22 yaş zaten üniversite için çok normal orasını hiç düşünme. Ben erken atıldım üniversite hayatına o yüzden böyle. Sen böyle düşünme aslaa herkesin tercihi, hayatı, kaderi farklıdır. Sen en iyisini yapmışsın. Eş her zaman bulunur ama önceliğin mesleğin olsun. Ben mesela atanana kadar dahi birini hayatıma almak istemiyorum neden çünkü düzenimi kurayım hayatımı kendi ayaklarımın üstüne basarak devam ettirebileyim o hazzı alabileyim diye. Sana da başarılar dilerim etrafa kulak asma 🌸
02 Yorumla- +1 yıl
Sallama. 21 yaşında ikinci üniversiteni bitiremezsin.
Cevap sahibi+1 yıl@Strong_Warrior sallama gibi bir ihtiyacım yok:)) ikisi de önlisans ve çok iyi bölümler. Ki önemli olan ne zaman bitirdiğin değil ne bilgi edindiğin. Bu durumda sallayan sen oluyorsun ama ben sana öyle bir ifade kullanmak istemiyorum.
En İyi Cevaplar
+1 yılay evlenenler ne oldu sanki?
kocalarının eline bakıyorlar bu devir de eğer kocası 30.000 ve üstü maaş almıyorsa tek kişinin çalışmasıyla ucu ucuna yaşarlar
hadi ilk aylar canım cicim sonra geçim sıkıntıları başlayınca birbirlerine düşecekler bu para nereye gidiyor her gördüğünü alma onu da giyme bilmem ne bilmem ne kavgalar gürültüler bir kere kendi paran olacak, olmalı ya mecburiyet bu başkasına muhtaç olmayacaksın kimseye nereye para harcadığının hesabını vermeyeceksin aldığın şey için bir ton laf işitmeyecek ekşi surat çekmeyeceksin
evlenip ne olacak? çocuk da olunca zaten hadi bakalım eğlenceye onun bir ton masrafı stresi
evlilik şu devirde yapılacak en büyük yanlış yani insanın hiç mi hayali, hedefi olmaz ya
ya üni oku ya bir el işi öğren bir şey öğren üret kendini geliştir
20li yaşlarda evlenmek nedir hayatının başlangıcı
sen gelmiş 22 yaşında herkes evlendi ben niye okul okuyorum diyorsun
evlen o zaman bacım niye okuduğunu anlarsın
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende seninle aynı yaştayım ama geç kaldığımı düşünmüyorum. Okumak daha mantıklı geliyor bana. Elin oğlunun eline bakacak değilim okuyup kendi ayaklarımın üzerinde duracağım. Elalemin lafıyla geç kaldım diye düşünemem kusura baksınlar. Hayat benim hayatım benim yaşadıklarımı onlar yaşamayacaklar oturup kendi hayatlarına baksınlar. Kafana hiç takma erken yaşta evlenenleri görüyoruz ileride. Tabi istisnalar hariç genelleme yapmayalım şimdi neyse hemncinsim okul oku ve kendini geliştir bu zamanların geri gelmez, iyi kötü bir eş her zaman bulunur. İyi geceler diliyorum
00 Yorumla
Evlensen ne olacak canım, evliliğin garantisi mi var? Seni aldatmayacağının, terk etmeyeceğinin garantisi mi var, ömür boyu bakacağının ya d abuna mı muhtaç kalacaksın? Oku kendi hayatını kur, kimseye ihtiyaç duyma, gururla kendi paranı harca.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
63Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılOkumak daha önemli. evlilik marifet değil. ayrıca onlar evleniyorsa diye herkes mi evlenmek zorunda.
00 Yorumla ya erken yaşta evlenenleri ilerleyen yaşlarda görüyorsun hayatı ne kadar çabuk sırtladıklarını zorluk çektiklerini özgürlüklerini erkenden teslim ettiklerini. boş ver sen önce okulunu bitir sonra kısmetine bakarsın bu senin istediğinde olabilecek şeyler değil emim ol. kısmetin neyse o
60 Yorumla22 yaş o kadar geç bir yaş ki. Aman Allah'ım. Çok geç kalınmış bazı şeylere, insan evlenip hemen çocuk yapmalı, ne okuması etmesi, hemen eş adayı bulmak lazım... Ya daha gençsin Allah için ne geç kalınmışlığı...
30 YorumlaBu tamamen psikolojik toplum baskısından kaynaklanıyor, insanların etrafındaki çevresindeki arkadaşları patır patır evlenince insan da ister istemez hemen evlenmem lazım galiba psikolojisine giriyor, bir de çevrenin baskısı da eklenince yanlış tercihler yapılabiliyor, Yaşın daha ufak, ne bu acele, evlilik öyle aceleye gelecek bir iş değil, okulunu bitir, ekonomik özgürlüğünü eline al, ondan sonra düşünürsün.
00 Yorumla
+1 yılOkumak hayattan uzak kalmak değil. Okumak hiçbir zaman hata olmuyor. Çocuk sahibi olmak öyle kolay bir şey değil, şu an oturduğun gibi rahat oturamayacaksın, yatamayacaksın bile. İyice düşünmek lazım. Gençken istediklerini yap gez toz. Evlilik derdine düşme boş ver. Kısmet gelirse geri çevirme sadece
00 Yorumla
+1 yılBen 21'de başladım. Bahar dönemi 22 oldum ilk senemde. Yani hemen hemen aynıyız seninle. Hiiiic sorun etme. Evlenip ne yapacaksın? Elinde meslek yok, özelde işler kolay değil. Mecbur erkek eline bakmış olacaktın. Hoş mu sence? Kendine yakıştırıyor musun bomboş biri olmayı? Okumanın yaşı bile yokken evde ne yapacaktın ki? Her şekilde vakit geçiyor, en azından kendin için bir şeyler yaparak geçirmiş ol. Evlilik zamanı gelince illa ki olur. Ben de aynıyım bak seninle.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe bu evlenme merakı cidden anlamıyorum 22 yaş daha çocuk sayılır nerdeyse, evlenin çocuk ta yapın ondan sonra geçim sıkıntıları baş gösterdiğinde anlarsınız yaptığınız hatayı ben 20 yaşındayım en az 4-5 sene var evliliğe diyorum bunlar çocuk bile yapmış sw djhddhhs
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKazak olduğunu gördüm bende diyorum bu bucada niye çekik gözlüler artmış aw shshshs
Gizli Üye(25-29)+1 yıl22 yasindayim acik lise okuyorum. 9 kisilik arkadas grubumda 1 kisi hariç hepsi evli. Hemen hepsinin cocuğu var. 2 cocugu olan dahi var 😅 bence asla yanlis degil. Bir Kere kime göre yanlış neye göre yanlış onların hayatı öyle bizim hayatımız böyle yani Herkesin seçimleri farklıdır Niye kendini onlarla kıyaslıyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYanlış yaptında diyemeyiz Yapmadında diyemeyiz Gelecek öngörusuz Cidden iyi bir evlilik yapabilecekken ve mutluluğu yakalabileceksen eminsen başka Ama 50 yaşımada gelsem ayakta dururum dersen başka Fakat biz şunu görmüşüzdür çoğu zaman 30-40 lara gelince kadınlar Hayatın zorlukları İş stresinden felan bunalıp ya koyim böyle düzene keşke evlenseydim diyorlar
010 Yorumla- +1 yıl
İyi de kadın güzel olsaydı evlenir zengin koca bulurdu zaten güzel değil ki evlenememiş bunun çalışmayla alakası yok
- +1 yıl
Çalışarak iyi de yapmış yaşlanınca güvencesi olur azda olsa
Cevap sahibi+1 yıl@GreenLover tamamda neden zengin olmaşı şart Çünkü altına rağzı olmiyor Orta direkde olabilir Sen dertsiz tasasız geçiniyorsan tamam olması gerek Ama burada ya zengin ya zengin goruyoruz
- +1 yıl
Tiple alakalı durum bu o kadınlar ben çalışayım kocasız kalayım demiyor
- +1 yıl
Tipsiz oldukları için yalnız kalıyorlar
Cevap sahibi+1 yıl@GreenLover onun için çok çirkin olmaları gerek
- +1 yıl
Olabilir herkes güzel olacak değil yaa bazı insanlar doğuştan şişko oluyor
Cevap sahibi+1 yıl@GreenLover yok be hadi diyelim ôyle olldu verebilir. Azim gerek
- +1 yıl
Allah vermemiş işte uzatmaya gerek yok
Cevap sahibi+1 yıl@GreenLover Allah vernişde pes et dememis
+1 yılEğer sen de evliliği başarı olarak gören bir zihniyetsen hiç boşuna okuma zaten
Insanlar yuva kurayım diyor evleniyor evliliğe eşe en çok ihtiyaç duyacağı zaman da ayrılıyor çocuklar da ortada kalıyor tam bir rezalet Ama okumak Hayat bağımsızlığı konusunda bir yol katetmeni sağlayabilir00 Yorumla
+1 yılGerçekten çok ciddi bir şekilde söylüyorum ister kızın bana ister kızın umrumda değil ama bu zamanın gençlerinde gerçekten akıl yok yemin ediyorum altını çizerek söylüyorum canım benim oku hayatını kurtar bir erkeğin eline bakma ne evlenmesi kafanmı iyi ya lütfen oku
14 Yorumla- +1 yıl
Okuyup ne BK olacak boşa okur
- +1 yıl
Sen ne oldun acaba okumayıp profmu oldun en iyi örnekçil insan?😡
- +1 yıl
Olacağımı oldum 🙋
- +1 yıl
Belli zaten olmuşsun yorummundan
Evlenenlerin başları göğe ermiyor inan. okulunu bitirip mesleğini eline aldığında evlenmeyi düşünmen daha iyi ve akıllıca olur. erken yaşta evlenip ya da okumayı bırakıp evlenenlerin pişman olduğuna çok şahit oldum
20 Yorumla
+1 yılSaçmalama ya okumanın yaşım var 80 90 yaşında üniversite mezunu adamlar var ve evliliğin de yaş Yok onlar küçük yaşta evlendi çok mu iyi oldu gençliklerini heba ettiler
00 Yorumla
+1 yılBen 30 umda ikinci üniversiteme başlayacağım. Hayatta hiç bir şey için geç değil zira her insanın zamanı kendisine özgü. Zaman olgusunu kimse ile rekabet konusu haline getirmeyiniz.
00 Yorumla
+1 yılBende de durum aynı hala okuyom bi evlenemedik gitti sevgilimizle evlendik evlendik daha zor buluruz talip fkfmgm
10 YorumlaNe bu evlilik merakı be abi burada 24-25 yaşında üniversite okuyanlar var evlenmek zor bir şey değil zaten büyütme kafanda
00 Yorumla
+1 yılEvlenip cocuk yapmak intihar gibi bisi. Evlilik neyse de cocuk direkt stres maddi kaygi. boş ver en iyisini yapiyosun gec falan degil
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle doğru yapmışın. Üniversite hayatının, tümünü etkileyecek, şekil verecek bir olay. Bir kaç sene kaybetmen önemli değil.
00 YorumlaYaşın geç değilde okuduğun bölümün istikbali yoksa kendini başka alanda geliştir sırf üniversite mezunu olmak için üniversitesi okuma
00 Yorumlaboş ver keşke üni okusam 6 yıldır üni okuyorum okul uzayınca ailem zorla sevmediğim bir işe soktu beni
00 Yorumla
+1 yılbende ocakta 24 oluyorum acıktan liseyi yeni bitirdim bilemiyorum başarabilirmiyim 1-2 sne sonra üniversiteye başlamak istiyorum bende
00 Yorumla
+1 yılBen 28 yaşımdayım bekarim geç kaldım demiyorum sen 22 yaşında gecmi diyorsun
07 Yorumla
Soran+1 yılSen erkeksin 😒
- +1 yıl
Niye öyle düşünüyorsunki şu an kaç yasindasin
Soran+1 yıl22 sen erkeksin kendine iyi bakarsan 30 da bile 20lik kızla rahatlıkla evlene bilirsin ama kadınlar öyle değil genç yaşta iyi bı eş bulabilirler ancak.
- +1 yıl
bir şey olmaz 26 ya kadar yolu var rahat ol benim arkadaşlarım hep 25-26 evlendi
Soran+1 yıl23 de evlenicem ben😏
- +1 yıl
Benim konusutgum kızda 23 yaşında olursa olur ama o daha okuyor
- +1 yıl
var mı aday şu an
- Eğitim & Kariyer konusunda 702 cevap paylaştı.
+1 yılHayir hayir sakin oyle dusunme.
Afferin ve tebrikler hayatinin en dogru kararini verdigin icin sana 5 ⭐ veriyorum. 👏👏00 Yorumla
+1 yılBelki de onlar yanlış yapıyordur. evlenmenin ve anne olmanın zamanı geçmiyor. Önceliğin her zaman kariyerin ve kendini geliştirmek olmalı
00 Yorumla
+1 yılÇingene Mahallesi'nde mı oturuyon kim bu yaşta evleniyor
039 Yorumla
Soran+1 yılHayır hatta Türkiye de bile değilim
- +1 yıl
Türkiye'de değilsen normal bence zaten ekonomik sıkıntı da yok burada kadınlar ayaklarının üzerinde durmak zorunda.
- +1 yıl
Hangi ülke?
Soran+1 yılKazakistan
- +1 yıl
Hmm şimdi işler değişti 😂 boş ver sen okumakla en iyisini yapıyorsun.
Soran+1 yılNiye öyle söyledin ki😂
- +1 yıl
Avrupa ülkesi olsa derdim zaten devlet bakıyor bakmasa da iş bulmak çok kolay ama Kazakistan bence Türkiye'den de kötüdür. Sen okulunu oku hayat bu devirde zor ben şahsi olarak okumamış kendi ayaklarının üzerinde duramayan biriyle evlenmem.
Soran+1 yılSen öyle düşünüyorsun burada tam tersi oluyor okuyan kızları istemiyor erkekler. Sebebi ben evimde kadın istiyorum çalışmasını istemiyorum diyorlar.
- +1 yıl
Sen kazak mısın? Türk değil misin?
Soran+1 yılHayır kazağım
Türk üniversitesinde okuyorum- +1 yıl
Türkiyede misin?
Soran+1 yılEvet İzmir'de
- +1 yıl
Ben de izmirdeyim ha 😄
- +1 yıl
Şu ege yurtta kazak falan çok onlardan misin
- +1 yıl
Ne oldu ya gittin 😄
Soran+1 yılKaçak değil devlet tarafından özel olarak getirilmiş öğrenciler denim ben. Yani türk Kazak yabancı öğrenci iş birliğine geldim
- +1 yıl
Hayır kaçak demedim zaten ben de ege universite Hastanesi'nde sağlık memuruyum çok kazak goruyorum burada.
Soran+1 yılOlabilir
- +1 yıl
Türklerden çekiniyor musunuz hep grupça dolaniyorsunuz?
Soran+1 yılBı takım Türkler ırkçılık yapmazlarsa çok daha mutlu olurduk!
- +1 yıl
Kim yapıyorsa o kendi karakteri ama İzmir diğer şehirlere nazaran daha iyi çoğu yerden.
- +1 yıl
burada kimse kimseye karışmaz fazla giyim kuşam yaşayış tarzı vs..
Soran+1 yılBirçok ortamda mağrus kaldım. Yapacak bir şey yok ben burada eğitimimi alıyorum zamanı geldiğinde de kendi ülkeme donucem.
- +1 yıl
Onlar karaktersiz şerefsiz insanlar siz misafirsiniz misafire böyle davranilmaz.
- +1 yıl
Bişi sorabilir miyim
Soran+1 yılBana mı
- +1 yıl
Yo erkek olan kişi
- +1 yıl
Buarada okumayi secmissin işte ben okumadm diye pismanim
Soran+1 yılNiye okumadın ki sen?
- +1 yıl
Anemi kaybetm sınava 3 ay kala sonra psikolojim bozuldu gitmek istemedim 54 kardeşle kalınca gidemedm
- +1 yıl
Evlenip neyapacan kız boş ver 27 28 kadar işin olsn sonra bulrsn birini buarada insalah 2 yilliktr
Soran+1 yıl54😳
- +1 yıl
4 kardeş üstüme kalinca yazcaktm
Soran+1 yılTeşekkür ederim geri dönmüş yok zaten ama yaşım geçiyor diye endişeleniyorum biraz
- +1 yıl
Endişelenme belki moralin bozuluyo olabilir ama pişman olma hicbi zaman bu tavsiyemi unutma ben biraktm yemek temizlik hergin aynı şey bikiyorm. babamin veridgi 100 TL ile idare ediyorum ben lise mezunuyum buarada
- +1 yıl
2 yılık okutmuş olsalardi şu an farklı bi hayatm olrdu şu an arkadaş ortamım bile kalmadi
Soran+1 yılÇok hayallerim hedeflerim vardır biranda çöktüm unuttum bilmiyorum ne oldu ama bırakacak değilim.
- +1 yıl
Anladm
- +1 yıl
@yagmursema mesaj attım sorabilirsiniz
Eğitim & Kariyer konusunda 423 cevap paylaştı. haydaaa sen doğru olanı yapmışsın sakın pişmanlik duyma, ilerde anlarsın
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeninde talibin olsaydı evlenirdin senin elinde olmayan şeylerle kendini bitirme harap etme sanki okula gitmesen hemen çocuk yapacaksın ama yok öyle bir şey
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSen bu akılla okusan bile bi şey olmaz. Yavv napacaksın ne güzel okuyorsun az. n gibi s. k derdine mi düştün. Oku onlar seni kıskansın git erasmusa falan çalışta. Özendiğin şeye bak
00 YorumlaAsla. Herkesin kendi zamanı vardır. Kimi 20 yaşında evlenir kimi 40. Bunlara takilma.
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 396 cevap paylaştı. Evli arkadaşlarının kaçı mutlu sence? Çoğu pişmanlık duyuyor. Bu düşünceyi aklından çıkar.😌
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 619 cevap paylaştı.
+1 yılGayet iyi olanını yaptın sen belki kaderin orada çıkar üni biter eglenirsin belli mi olur
00 Yorumla
+1 yılEvlenip okumaya devam edebilirsin. Bunu destekliycrk kültürlü bir eş edinip
00 YorumlaHayır yanlış değil yanlış diyenlere de kulağını tıka
00 YorumlaEvet burada yanlış yapan birisi var ama o sen değilsin. Emin ol😉.
00 Yorumla
+1 yılSacmalama yaşıtların erken evlenmiş sen okumaya devam et
00 Yorumlazengin koca bulmalısın boiver okumayı. Zengin kocaya yatırım yap. :)
00 Yorumla
+1 yılneden yanlış oluyor sen ayakta durmak için okuyorsun kimseye muhtaç olmamak için
00 Yorumla
+1 yılBi dk bi dk senin yaşıtların evlendi ve çocuk mu yaptı oha benim yaşıtlarım nerde lan
00 Yorumla
+1 yılYaşitlarin neye evlenmiş allahşkina 22 yasinda evlenilir mi kafayi mi yediniz
00 YorumlaAynı durumdayiz boş ver oku çalış evlenmek çok matah bir şey değil zaten bence
00 YorumlaOkumak para demek.
Okumak öncelik olmalı evlilik her zaman olur.
00 YorumlaMaaşını eline aldığında ne kadar doğru yaptığını anlayacaksın
00 Yorumla
+1 yılYanlış yapmadın ama bir taraftan da hazırlıklara basliyabilirsin
00 Yorumla
+1 yılHerkesin hayatı farklı şartları farklı kıyaslama ile hayat yaşanmaz yaşansa da mutlu olunmaz😊
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 483 cevap paylaştı.
+1 yılhayır hayır sakın ha devam et boşuna dememişler yaşı yoktur okumanın lütfen devam et
01 Yorumla- +1 yıl
Okuyup ne şeyime sap olacak
bence iyi yapmışsın. 22 evlilik için erken henüz. oku bence
00 YorumlaYani hayat görüşüne bağlı her şey evlenip yuva kurmaksa istediğin yanlış yapmışsın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim yas 41 ben bile bekarim sana ne oluyor oku bence manyaklik yapma bence
15 Yorumla
Soran+1 yılAma benim evlilik yaşım geldi sen geç kalmışsan bana ne🙄
Cevap sahibi+1 yılZamaninda benimde gelmisti simdi gec kaldim. Yani bence evlenme okulunu bitir diplomani al. Bak ben evlenmedim kaldim benim yasitlarim simdi dede olmaya hazirlaniyorlar
Soran+1 yılİşte bende senin gibi olmak dan korkuyorum
Cevap sahibi+1 yılKorkma olduysanda oldun ne var yani?
Soran+1 yıl🙄🙄
+1 yılSakın öyle düşünme ben halen okuyorum 26 yaşındayım evet bazenn bende çok takıyorum ama inan evlenince herkes mutlu değil bunu bil evlilik er geç olur✌️💫
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenme merakınız ne merak ediyorum cidden bu yasta evlenmeyi dusunecegine baska seyleri dusun
00 YorumlaÖnce kendini kurtar iyi bir iş sahibi ol kariyer hedefin olsun yanında iyi biri olsun sonra zaten kendiliğinden gelir boşverin bu evlilik işini gençlik yaşayın ya biraz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKocan seni terk eder ama kariyerin asla! Okumaya devam et doğru yoldasın:)
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı. evlenince ne oluyo la bunu nie başarı gibi lanse ediyosunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErken bile. Ben 30 yaşımdayım ve üniversite okuyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİstediğin ve iş bulma garantisi olan bir bolumse gayet güzeldir
00 YorumlaBende 21 yaşında sınava giricem şu an hazırlanıyorum bence hiç geç değil asıl 22 yaşında evlenen kişileri erken buluyorum sen okuyarak en iyisini yapıyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyol yakınken dön geri 😂😂😂 32 yaşındayım çocuk yapmadım 😂😂😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl27 yim makine mühendisi mezun işsizim, evlilik yapıcak kız yok güvenim de yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılPuaahhah saçma sapan işler ya 22 ne mk nereye yetisiyon
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 404 cevap paylaştı. Zaman ablacım Allah herkesin nasibini bir köşeye koymuştur
00 Yorumla- Devamını Gör (49)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer