Spa merkezinde çalışıyorum, bu iş beni içten içe tüketiyor. Bırakmalı mıyım?

Mutlu sonlu bir yer değil. Temiz çalışan güvenilir bir yerde çalışıyorum. Gelen müşteri de bunu bilerek geliyor zaten. Gelenler şifalanmak niyetiyle geliyor. Ağrılar için vs. Ama ben hala daha yabancı bi adama masaj yapma fikrini kabullenemedim. Hala daha midemi bulandırıyor. Masajda gayet iyiyim bu arada. Parası da gaayet iyi. Birikim yapıp sonrasında kendi işimi kurabilirim. Ancak gerçekten tahammül edemiyorum. Sizce işi bırakmalı mıyım?

Bu arada şu an içinde bulunduğum şartlarda en çok bu işi yaparak para kazanabilirim. Bir ailem yani annem babam olmadığından bana para desteği sağlayacak biri de yok. Üstelik geleceğini düşündüğüm bir kardeşim de var. Ne yapacağım bilmiyorum. Kafam çok karışık.

Spa merkezinde çalışıyorum, bu iş beni içten içe tüketiyor. Bırakmalı mıyım?
Cevapla