Mutlu sonlu bir yer değil. Temiz çalışan güvenilir bir yerde çalışıyorum. Gelen müşteri de bunu bilerek geliyor zaten. Gelenler şifalanmak niyetiyle geliyor. Ağrılar için vs. Ama ben hala daha yabancı bi adama masaj yapma fikrini kabullenemedim. Hala daha midemi bulandırıyor. Masajda gayet iyiyim bu arada. Parası da gaayet iyi. Birikim yapıp sonrasında kendi işimi kurabilirim. Ancak gerçekten tahammül edemiyorum. Sizce işi bırakmalı mıyım?
Bu arada şu an içinde bulunduğum şartlarda en çok bu işi yaparak para kazanabilirim. Bir ailem yani annem babam olmadığından bana para desteği sağlayacak biri de yok. Üstelik geleceğini düşündüğüm bir kardeşim de var. Ne yapacağım bilmiyorum. Kafam çok karışık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer