Eczanede çalışıyorum, maaşım ayda 2400 lira, yılbaşından sonra 3000 yapacağım diyor. Bu insanlık mı?

önceden demişti bana yılbaşından sonra 3000 yaparız diye ama askeri ücret çok arttı ve bende 7 8 aydır çalışıyorum zaten bence verdiği para çok az söyliycem tepkisini tahmin ediyorum yapmıycak deneyimli eleman değilsin diycek zaten ben askeri ücret kadar bile istemiyorum 4000 yapsa bile yeter

Eczanede çalışıyorum, maaşım ayda 2400 lira, yılbaşından sonra 3000 yapacağım diyor. Bu insanlık mı?
Cevapla