Çalıştığım bir iş yerinde günlük 180 lira alıyorum iyi mi az mı?

işyerinde günlük 180 lira alıyorum iyimi sizce

Çalıştığım bir iş yerinde günlük 180 lira alıyorum iyi mi az mı?
Cevapla