+1 yılÖncelikle basın sagolsun canım. Kabri geniş olsun. Çalışman gerekiyorsa sigortalı bir işte çalış. Yari zamanlı çalışsan bile sigortalı işte çalış. Sigorta bir insanın garantisidir. Lcw , koton, burger King, usta dönerci... gibi yerlere başvuru yap. Fabrikalar da vasıfsız işçi çok alırlar ama önceliğin sigortanı yapacak yerler olsun. Asgari ucret şu an 4250 günlüğüne 141 lira olması gerekiyor ve hastalığının 987 lira olması gerekiyor. İnsanlar kendilerine çalıştıracak amele arar. Sen ezdirme kendini.
012 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldım işten 😔ama fabrika vs işi nereden bulabilirim 😔bu şehre yeni geldim
- +1 yıl
Hangi şehirdesin? Lise mezunu musun? Univ okuyor musun? İş kura kaydın var mi?
Soran+1 yılKonya lise mezunuyum işkur kaydım yok nasıl yapılır internetten şimdi yapılır mı
- +1 yıl
Yapılıyor diye biliyorum. Kaydını yap. Oradan bakarsın. Bir de kpss ye de gir lütfen. Puanın olsun. Bazen açıktan alımlar oluyor, Bazen özel şartlara öncelik tanınıyor (şehit yakını, yetin veya öksüz gibi gibi... elinde en az 70 puanın olursa degerlendirirsin
Soran+1 yılKpss niye gireceğim anlayamadim ben lise mezunuyum ve gelecek yıl Haziran'da üniversite sınavına girip seneye üniversiteye gideceğim
- +1 yıl
20 yaşında atanabilirsin belki diye. Çalışırken de açıktan univ okuyabilirsin yine. Sen bilirsin. Fikir olsun dedim.
Soran+1 yılNereye atanacagim? 21 olacağım birkaç ay sonra
- +1 yıl
Yaşla ne alaka yav. Lise , onsans ve lisans mezunu olarak 3 ayrı derecede sinava görebiliyorsun. Lise ve ön lisansa baraj 60 puan ( tercih yapabilme ) düz memur veya hangi bölümden mezunsan onun tercihini yapabilirsin.
Soran+1 yılNe olacağım kpss girip anlayamadim
- +1 yıl
Atanabilirsen memur.
Soran+1 yılNe memuru maaş M
- +1 yıl
Googleden bak lütfen. Hiç bir fikrin yok mu cidden? ya da özelden yaz
En İyi Cevaplar
Öncelikle başınız sağ olsun.
Bana pek mantıklı bir iş gelmedi.
İş olsa bile kaç para zam yapacak ki? 700 alıyorsan yapacağı 800-900TL.
Muhtemelen sigortan, hiçbir sosyal hakkın yok ve yapmayacak da.
Bugün asgari ücret bile en düşük 4250 TL. olmuş.
Bence yeni bir iş arayışına gir eğer lise diploman varsa bir çok yerde bulursun, hiç olmadı 'BİM - A101' gibi marketler devamlı eleman arıyor çok iyi bir iş değil ama senin işine göre kat kat iyi bence. En azından sigortan yatar ve tüm sosyal haklardan faydalanırsın ama bulana kadar harçlığını çıkartmak için devam edebilirsin.03 Yorumla- +1 yıl
@Cielos anlama kıtlığı mı var deyip yazıklarımdan bir b*k anlamayan gerzk.
Çok iş olduğunda çok para veren patron gördün mü hiç? İş olsa da vereceği rakamı söyledim zaten.
Başka yerde en az alabileceği asgari ücret varken ve sigortalı bir yerde çalışabilecekken ne deseydim
şükret oturmaya devam et mi?
+1 yılYani hiç yoktan iyidir elbette yani tecrübesiz olman iş bulmadan çokta kötü bir etken değil sonuç itibariyle herkes afesersin anasının karnından öğrenip çıkmıyor onun için fabrika herhangbi bir yerde oldukça rahat çalışabilirsin tabiki de öğrenme adaptasyon sürecin olacaktır.
Ama hiç bir zaman olumsuz düşünme senin bu yaşta para kazanma çaban oldukça güzel onun için modunu hiç bir zaman düşürme ve hakkını yedirme asgari ücret 4250 yanı o kadar görüş konuş iş verenle.
Kolay tabiki de hiç bir iş yok ama inanıyorum azim edersen elinden gelmeyecek hiç bir iş yoktur. Saygılar.00 Yorumla
Hayatını kendin yönetiyorsan ve başka bir yerde çalışma imkanın yoksa başlangıç açısından güzel. Her ne kadar sigortasız çalıştıranlara karşı olsam da hiç çalışmamış birisi için deneyim açısından mecburen gerekli oluyor. Umarım müşterilerin artar ve çalışmaya devam edersin.
09 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle düşündüm deneyim yapmış olurum burada dedim ☺️çünkü hicbirsey bilmiyorum 😔 birde babadan ayda 1000₺ geliyor zaten burada hergun 100₺ alsam bile ay sonu 2600₺ oluyor zaten 500₺ de bıri yardım veriyor etti ay sonu 4100₺ oluyor cebimde şu an sigortaya ihtiyacim yok. 4250 değil mi asgari ücret?
Soran+1 yılBabam memurdu onda. Sigorta faydalanıyorum şu an hastane vs de indirim yani ileriyi şu an dusunemiycem valla bu yazı geciriyim en azından böyle sonra sigorta yaptırırım? şu an para önemli 10₺ borcum var 😔
Soran+1 yıl10 bin ₺
Soran+1 yılKovulma ihtimali ne anlamadım kovarsa kovsubn ben çalıştığım günün parasını almış oluyorum 115 e denk geliyor günlüğü
Soran+1 yılGünlük veriyim ihtiyacın varsa dedi bende TM dedim 115 ₺ veriyor günlük tüm gün otirduk çıkarsa da çokda mağdur olmuş oluyorum yani haftalık vereceğim diyip işten kovup paramı vermeyefebiltdi çünkü 😐
Soran+1 yılAma günlük veriyor paramı ☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
+1 yılÖncelikle asgari ücretin altında işci çalıştırmak yasaktır, bu doğru değil diğen yandan da bu aslında sana bir fırsat, orada satışları artırabilirsin, boşi zamanlarda özellikle bulunduğunuz alana bağlı olarak broşür dağıtma vb işlere bakabilir böylece belli bir satış üzeri için patron ile masaya oturabilirsin yüzde alabilirsin, teknolojiyi kullan nerde olursan ol bence ilerde kendi işine dönüşebilecek fırsat kokusu aldım ben.
01 Yorumla
Soran+1 yılKendi işin derken anlayamadım
İlk öncelikle başın sağolsun, gerçekten çok üzüldüm.
Bu şekilde hayata tutunman kendi ihtiyaç ve masraflarını kendin karşılaman gerçekten harika seni tebrik ediyorum.
Çalışma hayatına yeni başladığın için ilk başlarda gerçekten çok zorlayıcı olabilir, tabi bu işine göre değişir. Fakat günde 10 saat çok fazla bir süre değil bir kadın için elbette fazla bir süre ama çiğköftecide çok yorulacağını sanmıyorum. İlk başlangıç için gayet güzel seçim yapmışsın. Seni tekrardan tebrik ediyorum, Eğer işten çıkarılacak gibi olursan İş Kur`a gidebilirsin, Zincir marketlerde, giyim mağzalarında çalışabilirsin. Tabi bunlar benim görüşüm sana göre hangisi daha çok kafana yatıyorsa onu yapabilirsin. Allah kolaylık versin hayırlısı olsun inşallah.02 Yorumla
Soran+1 yıl20 yaşında mısın? Evet hiç yorucu değil tüm gün oturduk abiyle Max 5 müşteri geldi
+1 yılAnne ve babanı kaybetmiş olmana çok üzüldüm. :(
Haftalık 700 TL ve günde 10 saat çalışmak birde muhtemelen sigorta yok büyük haksızlık.
Yaşadığın şehir nasıl bilemem ama iş kur ilanlarına gir bak. Yaşadığın şehirde bir çok iş ilanları bulur sigortalı ve en azından asgari ücretle çalışabilirsin.043 Yorumla
Soran+1 yılİş kur nasıl gireceğim ki
- +1 yıl
https://esube.iskur.gov.tr/
İş arayan girişi yapacan ve edevlet şifren ile giriş yapabilirsin. Kişisel bilgilerini dolduracaksın ve kendi bulunduğun şehirdeki iş ilanlarına başvurup, iş veren ile görüşmeye gidersin.
Yapamadığın ya da anlayamadığın şey olursa yaz bana.
Soran+1 yılİşkur kaydım mı olmasi gerek yani
- +1 yıl
Evet kayıdını yapıp iş ilanlarına başvurabilirsin.
Soran+1 yılNereden yapacağım kayıt onu söyler misiniz
- +1 yıl
Güncellemeni okudum. Demek sen de benim gibi aşıya direndin. Aşısız alırlar tabiki. Artık zorunlu PCR testide kaldırıldı. Bende çalıştığım kurumda Müdürüm benden her hafta PCR testi istiyordu. Çok şükür koronaya yakalandım da daha test istemediler. 😄
Soran+1 yılMagasa almadı beni ama 😂
Soran+1 yılOff buradaki insanların aklina uyup işten de ayrıldım 😔😠
- +1 yıl
İşkur kaydını yaptırdın mı
Soran+1 yılMaske kalkti ama aşısiz almiyorlar garip 😂
- +1 yıl
Bazı yerler aşıya zorunlu tutmuyor. İşkur kaydını yaptırmadın mı?
Soran+1 yılNereden nasıl yapılır bilmiyorum ki 😔
- +1 yıl
Özelden yazabilirmisin bana? Sana instagram kullanıcı adımı veriyim kullandığın fake hesap varsa ekle beni. İşkur kayıt için yardımcı oluyum
Soran+1 yılBuradan tarif et
- +1 yıl
Tarif ediyim.
https://esube.iskur.gov.tr/
Bu siteye giriyorsun ve edevlet şifrenle giriş yapıyorsun.
Daha sonra kendine ait kişisel bilgilerini doldurup özgeçmişini yapıyorsun.
her şey tamam olunca hangi şehirde yaşıyorsan iş aramalarını yapıyorsun.
Sana youtube linkide attım.
Soran+1 yılİskura gitmeme gerek yok mu bunları yapinca
- +1 yıl
Gerek yok tabiki.
Soran+1 yılYorumdakiler git dedi iskura
- +1 yıl
Yorumdakiler git dediyse git sende.
Soran+1 yılSenin dediğini yapsam yetmiyor mu
- +1 yıl
Yorumdakiler ne dediyse sen onu yap boş ver.
Soran+1 yılİskura e devletten girdim de , yaşadığım şehirdeki işler çıkmadı onu nasıl bulacağım?
- +1 yıl
İşkura gir ve iş arayan girişi yap. Karşına açılan sayfada İş İlanları var ve tıkla ona.
İllerden yaşadığın yeri seç ve iş yeri türü özel seç ardından ara butonu var ona tıkla.
Daha sonra iş ilanları gelecek ve sana uygun olanlara başvurunu yap.
Soran+1 yılÇıkmıyor öyle 😔işyeri unvanı , sektör çıkıyor
Soran+1 yılİşyeri unvanı yazan yere ne yazacağım? Aradığınız kritere uygun yok yazısı çıkıyor😠😔
- +1 yıl
![Haftalık 700₺'ye çalışıyorum, 1 gün tatil. İyi mi sizce?]()
![Haftalık 700₺'ye çalışıyorum, 1 gün tatil. İyi mi sizce?]()
İşaretlediğim gibi arama yap iş ilanları çıkacak. Birde bana özel mesaj atan senmiydin?
Soran+1 yılHayır teşekkür ederim sonunda oldu 😘😘😘😘
Soran+1 yılBir tane paketleme işine başvurmaya çalıştım ve meslek bilgisi eslesmedi diye yazı çıktı olmadi başvuru 😔😠
- +1 yıl
Onun için özgeçmişe gelecen ve meslek bilgisi girecen. Başvuracağın işin mesleğini seç ve tecrübe bilgisinede 1 yıl olarak yaz kaydet ve ilgili işe başvurunu yap.
- +1 yıl
Birde 170 hattını arayabilirsin. İşkurun hattı bu ve iş ilan numarasını al telefondaki kişiye söyle onlarda başvurunu yaparlar.
Soran+1 yılİlsnlardaki numaraları arayabilir miyim yani? Mesleğe paketlemeci mı yazıyım ne yazıyım
Soran+1 yıl170 i arayıp ne diyeceğim
- +1 yıl
170'i ara onlar sana yardımcı olacaklar.
Soran+1 yılİskura gitmeme gerek kalmaz mı 😘🤔
- +1 yıl
Hayır gerek kalmaz. Artık iş kura gitmeden internet ve telefon ortamından yapabiliyorsun zaten
Soran+1 yılMeslek bilgisi eslesmedi yazıyor yine ,5 tane meslek yazdım oeaya un paketleme şeker paket vs diye yine olmuyir
- +1 yıl
Baktığın iş kur ilan numarasını göndersene bana. Meslek bilgisine bakayım bi
Soran+1 yılNerede yazıyor ki off çok karışık 😔sabah arasam 170 benim yerime tüm paketlemelere başvurur mu
- +1 yıl
Bak başvurmaya çalıştığın iş ilanına gel ve sağ üst köşede iş ilan no yazıyor ve yanında ilan numarası var. Onu kopyalayıp yazsana
Soran+1 yılŞimdi uyusam sabah erken yazsam olir mı cevap verebilir misiniz 🤗
- +1 yıl
Sabah işe gidiyorum bende. Bildirim geldiğinde bakarım
Soran+1 yılCoook teşekkür ederim 😘😘😘
+1 yılYani kurumsal yerler daha iyi olur düzenli çalışmak için en azından sigorta primlerin düzenli ödenir aşı yaptırmadan fabrika işi bulamazsın almıyorlar diye biliyorum sürekli PCR testi ile de sen uğraşmak istemezsin. Tecrübeye çoğu yer gerek duymuyor o fasarya.
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 324 cevap paylaştı. askerliğini yaptıktan sonra fabrikalardan iş bulmaya bak kardeşim. market işinin sonu yok. işler azalınca kapının önüne koyuverirler. mutlaka meslek sahibi olabileceğin işyerlerini seç. parakende sektörü acımasız bir sektördür. ya da maaş alabileceğin yerel bir market seçersin girdiyi çıktıyı öğrenirsin. toptancıları öğrenirsin işin işleyişini öğrenip kendine dükkan açabilirsin. kurumsal firmalar sana bu yetenekleri kazandırmaz. robot gibi çalışırsın sadece.
03 Yorumla- +1 yıl
Soruyu soran kişi kız knk ne askerliği
- +1 yıl
@uncertainlife hasss kızmış ya la :D:D:D
- Eğitim & Kariyer konusunda 583 cevap paylaştı.
+1 yılBen bak 12 saat 1 saat de yol 13 saat çalışıyorum 100₺ ye tatil yok tatil istiyorum ama yok yerime eski eleman bulgular hafta 1 gün Oda hastaneye gitmiş tatil işi hayal oldu
Bak calıs orada başlarsın ilerde dahabiyi asgari ücret iş bulursun tatil gününde iş ara iş kır sayfasına bak evde boş otursan kim para verecek sen orada calıs baska iyi iş bulursan çıkarsın01 Yorumla- +1 yıl
Keşke dediklerime etseydin
Normal yani adam söylemiş sana ortaligin durumu belli onun da yapacagi bir sey yok yeni diyorsun baska turlu olsa neyse de simdi bu adam icin de yani bir sey denmez adam hakli sen niye devlete basvuru yapmiyon yardim icin bunlari arastir bak iskura filan baska seylere bak turkcell turktelekom gibi cagri merkezlerine bak a101 BİM ama senin yapman gereken devlet destegi bakman en önemlisi o
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle başın sağ olsun. Zor bir durum Allah yardımcın olsun. Bak insanlar belki sana düzgün bir iş önerebilir bulabilir. Açık adresini istemiyorlar yaşadığın şehri söyle adres tlf verme buradan sana belki düzenli ve geliri daha iyi bir iş bulabilirler. İlini yaz eğer İstanbul sa ilçeni de yaz yardımı dokunan olur.
00 Yorumla
+1 yılGstar uygulaması var hiç çalışmadan ayda 2100 tl kazanabilirsin sadece 50 dolar para atman yeterli her ay 150 dolar para kazanırsın 1 seviye de günlük 4 5 dolar, alırsın seviye yükseldikçe daha çok kazanırsın istersen özel den mesaj atıp sana yardımcı olabilirim
02 Yorumla- +1 yıl
Aman diyeyim soran bu yoruma tenezzül etme.
- +1 yıl
@gulhaneninorada nedenmiş sen biliyormusun peki uygulamayı ben sadece yardım etmek istedim
- Eğitim & Kariyer konusunda 399 cevap paylaştı.
+1 yılBasin saolsun bence oraya devam ederken. baska bir ise bak bu soklara bimlere a101 felan muracat et madem ki yanlizsin haftalik 700 2800 tl yaparki asgeri ucret bile degil sgk kanda yoktur senin adamin yeni acip acmamasi seni ilgilendirmesin. sen. kendini dusun derim
00 Yorumla Çeşitli marketlerde, mağazalarda veya butik tarzı yerlerde kolayca iş bulabilirsin. Hem daha kazançlı olur hem de işe giriş çıkış saatleri açısından daha düzenli bir yaşantın olur. Asgari ücret altında asla çalışmamalısın.
01 Yorumla
Soran+1 yılBir tane mağaza var gittim gorusmeye asgari ücret ve sigorta yapıyor ,2 doz aşı olmam gerekiyormus aşı hiç olmadım ben
+1 yılHaftalık bin liranın altında çalışma git işkura başvuru yap işsizim diye çevrede eleman arayan fabrikalara yönlendirir seni sana iş bulurlar 700 lira ve 10 saat için çok az sen otursan dahi yine senin saatini alıyor buna değmez
00 YorumlaAllah rahmet eylesin, çok üzüldüm. Dürüst ve sebaatkar ol illa kazanacaksın sonuçta yaşanan her şey bir sonraki zamanda işine yarayacak tecrübelerdir.
Senin yapmn gereken iyi ve güzel düşüncede tecrübeler yaşamak.00 Yorumla
+1 yılHangi şehirde o parayı aldın önemli bir de gerçekten Asgari ücretin altında tezgahtarlık işi yapmak ne bileyim t. c. vatandaşı değilsem bir şey diyemeyeceğim
00 Yorumla
+1 yılSana daha iyi işler için yardım etmek isteyenler olması lazım. araştırıp uygun olan fırsatları değerlendirsen iyi olmazmı otellerde iş bulabilirsin imkanları iyi olur
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 511 cevap paylaştı.
+1 yılÖyle şey mi olurmuş ya müşteri gelmezse çıkaracağımmış. Sen başka sigortalı bir iş bak bu dangozlar kendine başka köle bulsunlar
011 Yorumla
Soran+1 yılBugün hastayım gidemedim 1 saat geç mesaj attım diye bana patron dediki gelmene gerek yok işi ciddiye almiyorsun erken haber vermen gerekirdi dedi? Gitme mı diyorsun
- +1 yıl
İşi ciddiye almıyorsun dediği de asgari ücret altında sigortasız bir saçmalık, hani rahatsan mutluysan ayrı ama bunlar insanı şartlar değil çalışmak için bilgin olsun
Soran+1 yılBenim iş saatinden önce haber vermem gerekiyormus öyle diyor sanırım? Birde bu 700₺ bir hafta için diye konusmutyk dün sordum bir hafta sonra ne kadar olacak massim dedim bakacağız işin durumuna göre dedi? Yani şu an kar var iş böyle devam eder bı 15 gün sence ayriliyim mı? 2 gün çalıştım günlük aldım paramı tüm gün oturduk 😐
- +1 yıl
Hmm ya işte şartlarını bilemiyorum oturuyorum adamdan paramı alırım ve yorulmak istemiyorum asgari ücrete dersen iyi bir çözüm olabilir. Benim demek istediğim bu bakarız tutumuna bel bağlanmaz. Yoksa yorulduğunu düşünmüyorum orada, ama şey konusunda da haklı gitmezsen geç gidersen falan haber vermelisin ki en azından adam planlama yapabilsin
Soran+1 yılNe yapıyim gece uyuyamadim sabah uyaninca haber verdim. aynen fiyat 140 yapmayacaksa diğer hafta onu bilsem hiç gitmem ama söylemedi işte işin durumuna göre bakacakmis? Hayir benim için yorulmamin önemi yok ben çok yoruluyum gerekirse ama en üst alabileceğim massi alıyım istiyorum cubmj Eylül'den itibaren part time ise geçmek zorunda olacağım çünkü yks ye hazirlanacahim?
Soran+1 yılO yüzden eylüle kadar full time çok para veren işte calismam gerekli
Soran+1 yılPlanlama yapmasinigerektiren bir şey yokki dün tüm gün boş boş oturduk
- +1 yıl
Yani evet doğru zamanında ne yaptığın işverenin sorunu
Soran+1 yılBaba gelmeme gerek yok işi ciddiye almıyorsun dedi gitmeyim mı? Fabrika işi istiyorum ama nereden bulabilirim bu şehre yeni geldim hiç tanidigim da yok 😔sen kaçtan kaça çalışıyorsun ne kadar oluyor günlüğün izin günün
+1 yıl“Müşteri gelmezse seni işten çıkaracağım” şu lafa üsluba bak. Bu tavırdaki kimsenin elinden ölecek dahi olsan su bile içme. İsterse 10 bin maaş versin.
00 Yorumla
+1 yılKardeşim öncelikle Allah yardımcın olsun. İlk açılan işlerde hemen satış olmaz zamanla tutar veya tutmaz.. o işte devam et ama yine de daha sağlam bi iş araştır bence.. patrona hissettirmeden
00 Yorumla
+1 yılYaptığın işe göre normal. İşler açılınca maaşını yükseltir. Ama asgari ücret sigorta bir yer varsa bulunduğun bölgede oraya bak.
00 Yorumla
+1 yılCok az yazık ya bence baska is bul fabrika hem maasi iyi hem mesaisi hem hafta sonu bile olmuyo
016 Yorumla
Soran+1 yılNereden bulabilirim fabrika işini? Aşı olmadim ama hiç 😔hafta sonu 2 gün mü tatil fabrikalar
- +1 yıl
Hangi ilde yasıyosun? Aşı zorunlu degildi ki zaten
Soran+1 yılBir tane mağaza var asgari ücret+ sigorta yapıyor orayla görüştüm 2 doz aşı şart dedi?
Soran+1 yılSen Konya da mısın
Soran+1 yılİşten ayrıldım ki😔
Soran+1 yılAbim var onun güzel bi işi var massida iyi evin masraflarini çoğunu o ödüyor 1000₺ sini falanda ben ödüyorum 😔akrabalarımız var çok zengin bizi okuyabilir burs verebilir ama hepsi adı onlara muhtaç olmadan kendi kendimize yetiyoruz
Soran+1 yılSenin neyin kafasını yaşıyorsun niye abimin üzerine yikiliyim? Benim elime 5 krs vermez ayrıca ! Sadece kira faturalar ödüyor o kadar mutfak masrafı faturalar yarısını ben ödüyorum ayrıca ben bı kızım ve seneye okula devam edeceğim para lazım para çalışmak zorundayim
- +1 yıl
Kanka tm bişey demedimki bende hem okuyup hem çalıştım çokta iyi anlıyorum seni.. birde sana tavsiyem büyük şehirde üniversite oku Ankara İzmir Adana ve en çok İstanbul'da okumaya bak çünkü İstanbul'da is çok kolay bulunuyor.. kanka aklıma para kazanmak için bir yöntem geliyor ama yaparmisin bilmem
Soran+1 yılNe yöntemi?
Soran+1 yılBuradan şöyle 😠
+1 yılA101, BİM, Şok marketlere başvuru yap. Hatta işkur şubesine gidip iş aramanı aktif hale getir açık olan iş ilanlarını değerlendir
00 Yorumla
+1 yılAylık 2800 TL asgari ücret 3500 TL zaten zarardasin
012 Yorumla
Soran+1 yılAsgari ücret 4250 diye biliyorum ben?
- +1 yıl
Gördün mü yine zarardasin
Soran+1 yılGitme mı diyorsun yani
- +1 yıl
Direk asgari ücretli bir yere. gir yine bundan çok kazanıyorsun
Soran+1 yılNereye giriyim? Cebimde 100₺ m var ve ay sonuna kadar o parayla ne yapabilirim? Çoğu yer parayı ay sonu veriyor?
- +1 yıl
Günlük ücret veren yevmiyeci arayan yerler var. İnternet te ya da işkur üzerinden başvurabilirsiniz
Soran+1 yılİşkur ne işe yarar ki
- +1 yıl
İş bulmana
Soran+1 yılİnternetten olur mu kuruma gitmeden? ya da yarın cumartesi yarın açık olur mu
- +1 yıl
İnternetten oluyor
Soran+1 yılTarif eder misin şimdi hemen yapabilir miyim
- +1 yıl
Sitesine girip e devletle giriş yap bu kadar.
- Eğitim & Kariyer konusunda 384 cevap paylaştı.
+1 yılBoş olmaktan iyidir.
Çalışmak her daim iyidir... Hakkını alamadığını düşünüyorsan kendini geliştir ve hakkını ala bileceğin işe geç.00 Yorumla
+1 yılParası az ama yaptığınız işe göre fazla bile veriyor bence... işleri iyi olunca senin maaşında artar.
05 Yorumla- +1 yıl
Minimum asgari ücret alması gerekiyor
- +1 yıl
@alemindelisi Asgari ücret verirse bu işletme batar ya da işçi çalıştırmaz.
- +1 yıl
Öyle ama adamın şunu yapmalı kızı iş kur üzerinden işe almalı, o kadar çok destekler var halkımız bilmiyor araştırmıyor okumuyor
- +1 yıl
@alemindelisi İş kur üzerinden alabilmesi için işletmenin kurumsal olması gerekiyor diye biliyorum..
- +1 yıl
Hayır öyle bir şey yok, her vergi mükellefi faydalanır
+1 yılBaşka iş bakmanı tavsiye ederim en kötü magaza işi yap avm lerde calış. Daha iyi şartlarda çalışırsın en azından
00 Yorumla
+1 yılAz tabii ki İstanbul'da mı yaşıyorsun yani ev kiramı kalan bir şey var mı. Tek başına allah yardımcın olsun
00 YorumlaÖncelikle basın sağolsun zor tabi insaalah işin olur sans yetiyorsa o para tani Allah gönlüne göre versin
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 655 cevap paylaştı.
+1 yılMcDonald's, kfc gibi yerlere gir bari sıfırdan eğitiyorlar müdür oluyorsun 15-20 bin alıyor bi müdür
01 Yorumla
Soran+1 yılBen okumaya devam edeceğim seneye, kendi egittirip meslek edindirme gibi niyetum yok , sadece 1 yıl işte çalışacağım o kadar. O bahsettiğin yerlerde almıyorlar tecrübesiz aşısiz
+1 yılTr deki insana verilen değere bak üzüldüm çok avm tarzı yerlere bi bak alım oluyordur nerde kalıyosun ev kira mı akraba yok mu
00 Yorumla
+1 yılİlk çalışma için iyi kendi ihtiyaçlarını karşılayan biri olduğun için de ayrıca çok daha özel bir insansın
00 Yorumla
+1 yılGerçeği söylemek gerekirse az. Asgari ücreti karşılamıyor. Başka bir iş bulabilirsin. İş olmaz çıkarılırsanda Allah büyüktür.
01 Yorumla- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun. Umarım yakın zamanda bulursun
+1 yılTebrik ederim hayata tutunma çabandan dolayı. İnşallah her şey daha da kolaylaşır senin için..
10 Yorumla
+1 yılAğzın laf yapıyorda turkcell bayileri gibi yerlere girebilirsin
00 Yorumla
+1 yıldefactoya gir lcw Gratis şok market oralara gir yani
00 Yorumla
+1 yılAskari ücret uygulaması bu sana yapılan haksızlık yapılmasın diye var.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılFabrikalar vasıflı vasıfsız işçi arıyordur illaki herkes tecrübeli aramıyor bulursun çok rahat
00 Yorumla Şartlar pek de iyi değil imkanın varsa daha iyi bi iş bak kendine
00 Yorumla
+1 yılA101 veya BİM e girsen şu an 5 bin civarı maaş alıyorlar
01 Yorumla- +1 yıl
burada gizli hesap la soru sordun yazamaz lar sana 🙄
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah yardım etsin.
Kendi işini , masrafını karşılıyorsa çok güzel. Her alanda kendini geliştirirsin. İs işi açar. Çevren genişler. Önüne çok daha iyi fırsatlar çıkar00 Yorumla
+1 yılUmarım işler yoluna girer ama kar yağdı ki işler iyi olur mu artık müşteri gelir mı bilmem?
00 YorumlaHafta da 700, asgari ücret dahi değil. Yine de hiç yoktan iyidir.
00 Yorumla
+1 yılsen canım acaba :P aylık 2800 ne paramı sıgortada yokturkesın gıtme ıse net
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılPeki başka sürekli iş yok mu. Ne diyim ya Allah yardimcin olsun. Hangi sehirdesin
01 Yorumla- +1 yıl
Haftalık 700 ihtiyaçları karşılar mi
+1 yılParaya ihtiyacın varsa çalış zorlanmiyorsan vakit geçirmiş olursun
00 YorumlaAsgari ücretin altında çalışıyorsun. Üstelik sigortan da yok. Bu yasal değil Kurumsal bir yerde iş bakabilirsin. En azından hakların olur.
00 Yorumla
+1 yılKardeşim yakınında BİM varsa mutlaka gir derim
Olmadı A 101 Veya şok
Bana mesaj atabilirsin sana yardımcı olabilirim
Sigortasız işte çalışma sana tavsiyem00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEğitim durumun nedir sana iş teklifinde bulunacağım
00 Yorumla
+1 yılIyı yapıyorsun ınsallah her şey daha pahali olurda senın kı gıbıler aclıkdan ölür de akıllı kendını kullanmıyan ınsanlar ayakda kalır bu sısteme kafa koyar
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Mesleği öğren... İş oturdun. Kazanmaya başalsın, sen de daha fazla hak edince yükselir zaten.
02 Yorumla- +1 yıl
Çiğ köfte mesleginin nesini öğrenmeli sizce? Çitf yavaş tek lavaş nasıl yapılırı mı?
Zaten az bir maaşa çalışıyorsun onca iş var neden burdasınki
01 Yorumla
Soran+1 yılTüm yorumlar okuyup tekrar yazar mısınız lütfen
Gizli Üye(18-24)+1 yılKişisel harcamalarına göre değişir, ancak tr ekonomisinde aylık 2800 yeter diyemem. Tabii çiğ köfte dükkanı olunca da ortalama maaşları hakkında bir bilgim yok. O yüzden pek bir şey söyleyemem bu şey hakkında.
00 Yorumla
+1 yılbence aagari ucretli bir ise girsen daha iyi olur adam bedava calistiriyor seni iş yok ama olsun 10 saattir ordasin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılIdare edeceksin bisure. Ama marketlere falan gorus mutlaka
00 Yorumla
+1 yılBeence haftalik az ama yasin kucukse yani ve ailene destek amacli calisiyosan s8kınti yok
00 Yorumla
+1 yılEv kira değilse iyi sonuçta adam da iş yapamıyor, işler düzelir de yapar inşallah
00 YorumlaKendine göre çiz yolunu görünüşe göre bir kere daha tökezleme lüksün yok adımlarını sağlam at
00 YorumlaBen sana 700 tl verim haftalik poşet taşi markete falan git beni işime yarar bedava calişiyon
00 Yorumla
+1 yılAsgari ücret sigorta... Talep et.
02 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldım 😔şimdi yeni iş nasıl bulurum
- +1 yıl
İnternet uygulamalarından bakın. Bu arada bizim ülkede pozitif ayrımcılığı çok abarttılar. Herkes kadın eleman arıyor artık. Hatta var ya geçenlerde Fatihte geziyordum bir dükkan gördüm erkek giyim mağazası sadece erkek ürünleri satıyor ama iş ilanı şöyleydi... Rusça bilen, 36 beden, güzel, tecrübeli, bayan eleman aranıyor.
+1 yılİyi bnce bn ustayım beşeşe çalıştım
01 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadım
Gizli Üye(25-29)+1 yılRabbim yardımcın olsun bence bi süre devam et bu sürede daha iyi iş bulmaya calış iş bulmadan cıkma eğer cıkıcaksan iş bulda cık
00 Yorumla- Devamını Gör (68)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
