Haftalık 700₺'ye çalışıyorum, 1 gün tatil. İyi mi sizce?

Çiğ köfte dükkanı adam yeni açmış bugün 4 5 kişi geldi sadece tüm gün oturduk , normalde kendisi pakete gidecekti ama hiç pakette yok.10 saat çalışıyorum ama tüm gün oturduk daha 1 hafta olmamış acalive bugün karliydi hava? Bir hafta çalış duruma göre bakalım dedi müşteri gelmezse çıkaracağım işten seni dedi gelirse maas artar dedi?20 yaşındayım daha önce hicbiryerde çalışmadım anne babami kaybettim 5 krs desteksiz herşeyimi kendim karşılıyorum 😔
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldım işten. fabrika işi arıyorum paketleme vs tecrübesiz ve aşısiz alırlar mı? Nereden bulacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
Boş boş özelden yazmayın yazmiycam kimseye 😠😠😠
Haftalık 700₺'ye çalışıyorum, 1 gün tatil. İyi mi sizce?
Cevapla