Başöğretmen "Mustafa Kemal Atatürk" yaşasaydı, bizzat ondan eğitim almak büyük bir onur kaynağı olurdu değil mi KScan?

Selamlar :)
Atam keşkee🇹🇷🇹🇷
Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk yaşasaydı, bizzat ondan eğitim almak büyük bir onur kaynağı olurdu değil mi KScan?
Güncellemeler
+1 yıl
Atatürk benim için öğretmen, her şey❤️ şu tarihi süper bilen arkadaşlar bilgileriniz size kalsın.. Mantıklı, saygı çerçevesinde, bana ve benim gibi düşünen arkadaşlara hakaret edecekler sorumu cevaplamısın..
Başöğretmen "Mustafa Kemal Atatürk" yaşasaydı, bizzat ondan eğitim almak büyük bir onur kaynağı olurdu değil mi KScan?
Cevapla