Güncellemeler
+1 yıl
Atatürk benim için öğretmen, her şey❤️ şu tarihi süper bilen arkadaşlar bilgileriniz size kalsın.. Mantıklı, saygı çerçevesinde, bana ve benim gibi düşünen arkadaşlara hakaret edecekler sorumu cevaplamısın..

Onun ilkeleriyle yetişip ve halen o yol üzerinde olabilmek ayricalik benim için, ki öğretmenim olsaydi bu büyük bir ayricalik olurdu, çok isterdim 😌 💙
Eig için teşekkür ederim🌸
Rica ederim 🌷
Elbette, pür dikkat dinlerdim ☺️
Ne demekkk rica ederiim🙂😇
Cevap
8Cevap
Kesinlikle atam yaşasaydı harika olurdu tabi ki bu çok onu verici olurdu ondan eğitim almak
Kesinlikle o dönemde olup tanışmak paha biçilmezdir
Aynen öyle olurdu 😞 rahat uyu atam
keşke öğretmenim olsaydı
Zaten onun öğrencileriyiz hâlâ onun yolundayız.
Elbette
kesinlikle <3 <3 <3
Hayır
yo hiçte olmazdı
Tamam Ampülhamit
Tamam Halk Savaşçısı Jeanne d'Arc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar