Mobbing var 😢Bu müdüre haddini nasıl bildiririm? Elimden ne gelir? Ona cevabını verebilir miyim?

Merhaba KS ailesi.

Ben bir okulda ücretli öğretmenlik yapıyorum. Sınıf öğretmeniyim. 26 yaşındayım.

Bi kardeşim müdürüm var. Ahlakı çok bozuk. Hataya hiç tahammülü yok. En ufak bir hatada çok kucumsuyor sesini yükseltiyor. Ve bu benim yüreğimi dağlıyor. Mesela en yakın örnek: dün bir sınıfın kılmasını açık unutmuşum. Benden 15 dakika sonra farketmisler ve arkamdan : ayıp bee evinde de böyle mi yapıyor! Gibi çirkefce konuşmuş. Yüzüme de yapıyor. Bağırıyor çocuk muamelesi yapıyor. dGeçen sene deraporla ilgili bir hata yaptım diyor sen nasıl üniversite mezunusun. Böyle biri işte.

Güncellemeler
+1 yıl
Küfür yazmıştım, kardeşim diye yazılmış
Mobbing var 😢Bu müdüre haddini nasıl bildiririm? Elimden ne gelir? Ona cevabını verebilir miyim?
Cevapla