25 bin TL maaş alıyorum bazen bir kısmını kadınlarla yiyorum sizce yanlış mı yapıyorum?

25 bin TL maaş alıyorum kız ortamım pek yok pavyonda ayda bir kez eğleniyorum zina falanda oluyor tabi. Sigara alkollum yok tek giderim kadınlar işte.

Sizce yanlış mı yapıyorum yoksa o kadar olur mu arada sırada?

25 bin TL maaş alıyorum bazen bir kısmını kadınlarla yiyorum sizce yanlış mı yapıyorum?
Cevapla