'Yalnız biri olsun isterken, "yalnız biri" oldum istemeden' diyen oldu mu aranızda arkadaşlar?

Yalnız Biri Olsun İsterken,

"Yalnız Biri" Oldum İstemeden.

Diyen oldumu aranızda arkadaşlar.

Bu sözün sahibide.. M.Mungan güzel söz ve hayatın içinden bir kesiti anlatıyor sanki dimi?
'Yalnız biri olsun isterken, "yalnız biri" oldum istemeden' diyen oldu mu aranızda arkadaşlar?
Cevapla