Var 2 tane bende. Büyük ihtimal ölüm sebebim olacaklar.

Var 2 tane bende. Büyük ihtimal ölüm sebebim olacaklar.

Evet oldu şu an yaşıyorum bu sorunu sevgilim çok seviyorum. hic anlaşamıyoruz 1 buçuk yıl kavga dövüs bir ilişki yaşadık. ama onsuz her şey bana boş geliyor.
Evet oldu ama sonunda hayatımdan gitti, kıskançlık yaptım burada ınstagram konuşmalarını fikir almak için paylaştım mesaj atmışlar o yüzden gitti iki gün önce yazdım engelledi.
Cevap
6Cevap
Hayır olmadı olmaz da zaten. çünkü aşk diye bir şey yok bana göre
Oldu gibi ama artık yeni bi sayfa açtım oda öyle yaptı ikimiz içinde hayırlısı olsun 🥳🥳🥳
Evet oldu. Sonrasında toksik bir ilişkiye döndü sonuç ayrıldık. Hayatımın hatası tam o eşikteyken vazgeçmemekti.
Yok kimsesiz yaşamam demiyorum mecbur isem yaşıyorum
Yaşa gitsin imkan varken. Sonrasında imkanlar gider elden.
Hayır yok oyle dediğim biri
Öyle birisi hiç olmadı.
Olur..
Herkessiz olur
Varrr maalesef varrr
Oldu. terk ettim hiç aramadım. 6 sene oluyor.
Var var , olmaz mı 😅
eeee 2 tane daha ne olsun
İkisine de demi yapacaksın 😅
Yok.
Evet biri var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?