Bütünlemeye kalmak ya da bütünlemeyi de geçememek dünyanın sonu mudur?

son sınıf oda arkadaşım büte kalmayı çok kötülüyor ama alt tarafı evine bi hafta falan geç gideceksin, öyle değil mi ki? Büte girdik diyelim, memlekete gitmek için bütün açıklanmasını mı beklicez açıklanmasını beklemeden mi gitmeliyim? Beklemeden sanki daha iyi gibi

Bütünlemeye kalmak ya da bütünlemeyi de geçememek dünyanın sonu mudur?
Cevapla